نجفی فرمانده سپاه بهشهر در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از90برنامه در هفته بسیج خبرداد و افزود:سی و ششمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج با هدف تبیین و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن و با شعار محوری بسیج دست قدرت خداست در بهشهر برگزار می شود .

فرمانده سپاه بهشهر: بیش از 90 برنامه در هفته بسیج برگزار می شود

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس سرهنگ علی نجفی فرمانده سپاه شهرستان بهشهر درجمع اصحاب رسانه اظهار داشت : به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آنها در ایران، توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ایران روز به روز گسترش یافت. در چنین شرایطی امام خمینی در پنجم آذر ۱۳۵۸، فرمان تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) و روز بسیج را صادر کردند .

 

سرهنگ نجفی در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از۹۰برنامه در هفته بسیج خبرداد و افزود:سی و ششمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج با هدف تبیین و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن و با شعار محوری بسیج دست قدرت خداست در بهشهر برگزار می شود .

 

وی اضافه کرد: در نخستین روز هفته بسیج که از ۲۹ آبان با عنوان «بسیج، ولایت و انتظار»، آغاز می‌شود، شاهد حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه با عنوان میقات صالحین خواهیم بود که همزمان در مصلی جمعه بهشهر، خلیل شهر و زاغمرز برگزار می شود  .

 

نجفی یادآور شد: پیاده روی به سمت گلزار شهدا ودیدار از خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با امام جمعه، برپایی نمایشگاه‌ و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و اقتصاد مقاومتی که به مدت ۱۰ روز در سوله شرکت دانه های روغنی می باشد ، برگزاری یادواره‌های شهدا ، مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س)، محفل شعر و خاطره ، کتابخوانی ، محفل انس با قرآن، پیاده‌روی خانوادگی و مسابقات ورزشی از عمده برنامه‌های هفته بسیج در بهشهر است .

 

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر ادامه داد: سیاست کلی در اجرای برنامه‌های امسال در حقیقت تقویت روحیه استکبارستیزی و مقاومت، نمایش اقتدار و آمادگی می باشد و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری  تبیین اقتصاد مقاومتی و نقش تأثیرگذار بسیج در توسعه آن و همچنین نمایش اقتدار و توانمندی بسیج در مقابله و جلوگیری از نفوذ دشمن است .

 

وی گفت: افتتاح ساختمان تازه‌ساخت حوزه مقاومت بسیج کیاسر در هفته بسیج ، پیاده روی نمادین روز اربعین با عنوان حرم تا حرم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است

محمد رضا ضابط