باقری با اشاره به اکران یک هفته ای فیلم محمد رسول الله در سینما بهمن بهشهر از فروش خوب این فیلم نسبت به فیلم های دیگر خبر داد.

فروش قابل توجه فیلم سینمایی" محمد رسول الله" در سینما بهمن بهشهر

 

 

به گزارش شرق پرس مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با  فارس در شهرستان بهشهر اظهار کرد: اکران فیلم محمد رسول‌الله در سینما بهمن بهشهر یک‌هفته پیش آغاز شده و در این مدت حدود ۲ میلیون تومان فروش داشتیم که البته هنوز خیلی‌ها از نحوه دریافت بلیت که به صورت اینترنتی است، اطلاعی ندارند.

 

 

وی اضافه کرد: ارسال ۳ هزار پیامک از طریق سامانه، تبلیغات از طریق تلویزیون‌های شهری، نصب پوسترهای تبلیغاتی در مرکز شهر و اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت.

 

 

مدیر تنها سینمای شهرستان بهشهر گفت: یک‌هفته از اکران فیلم محمد رسول‌الله گذشته اما مردم اطلاع دقیقی از اکرانش ندارند در صورتی که این فیلم هم‌زمان با سینماهای تهران در حال اکران است.

 

 

باقری اظهار کرد: بعد از فیلم شهر موش‌های دو، حدود ۱۰ روز اکران فیلم ایران‌برگر را داشتیم که استقبال خوبی از این فیلم‌ها صورت گرفت و اکنون به نظر می‌رسد فیلم رسول‌الله از این دو فیلم نیز پیشی بگیرد.

 

 

وی درباره اهمیت سینما، گفت: امروزه سینما به عنوان تاثیرگذارترین ابزار هنری در همراه کردن مخاطبان محسوب می‌شود و اکران فیلم‌های خوب، این نقش و جایگاه را پررنگ‌تر می‌کند.

 

 

مدیر سینما بهمن بهشهر با بیان اینکه این سینما در سال ۱۳۴۷ ساخته شده و یکی از قدیمی‌ترین سینماهای استان مازندران و کشور است، افزود: در سال ۸۴ یک‌سری تعمیراتی در سینما انجام شد ولی همچنان با مشکلاتی در پخش استاندارد فیلم مواجه بودیم.

 

 

این مسئول با اشاره به نصب دستگاه سینمای دیجیتال در بهشهر، این اقدام را گامی برای توسعه فرهنگ و هنر عنوان کرد و گفت: پیگیری‌های “موسسه بهمن سبز” و “سینما شهر” تهران برای نصب این دستگاه در سالن سینما بهشهر جای قدردانی دارد.

 

 

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ میلیون تومان صرف خرید این دستگاه شد و مزیت سینمای دیجیتال، اکران فیلم‌های روز هم‌زمان با سینماهای سایر نقاط کشور است.

 

 

باقری در پایان گفت: فیلم‌های سینمایی خوب و مردم‌پسند با مضامین مختلف اجتماعی و مذهبی در سال‌های اخیر باعث شده تا عده‌ای که تاکنون به سمت سینما نمی‌آمدند یا شاید جایگاه آن را مناسب نمی‌دانستند؛ اما از طرفداران خوب سینما شدند که شور و نشاط مضاعفی را به دست‌اندرکاران حوزه سینما بخشیده است.