نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: فیلتر شبکه‌های خبری به بهانه امنیت داخلی صحیح نیست و نباید شبکه‌های فارسی زبان به این بهانه فیلتر شوند، البته شبکه‌های غیر اخلاقی در کشور باید فیلتر شود. به گزارش شرق پرس به نقل از فارس علی […]

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: فیلتر شبکه‌های خبری به بهانه امنیت داخلی صحیح نیست و نباید شبکه‌های فارسی زبان به این بهانه فیلتر شوند، البته شبکه‌های غیر اخلاقی در کشور باید فیلتر شود.

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس علی مطهری در حاشیه بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز دنیا به این نتیجه رسید ایران در سیاست‌های بین‌المللی به‌ویژه در منطقه خاورمیانه اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در تحولات سوریه، عراق، لبنان و فلسطین نقش اساسی دارد بیان داشت: دنیا به نقش محوری ایران در منطقه واقف است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره روند مذاکرات هسته‌ای گفت: اراده دو طرف به توافق است زیرا تاکنون روند مثبت و رو به جلو بوده است.

وی افزود: در این مذاکره فقط ایران به توافق نیاز ندارد، طرف‌های مذاکره‌کننده به این نتیجه رسیدند که فناوری هسته ایران به نقطه غیرقابل برگشت رسیده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری بیان کرد: فیلتر شبکه‌های خبری به بهانه امنیت داخلی صحیح نیست و نباید شبکه‌های فارسی زبان به این بهانه فیلتر شوند، البته شبکه‌های غیر اخلاقی در کشور باید فیلتر شود.

 
مطهری در پایان یادآور شد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی تجهیزات و امکانات ارتباطی در دنیا نمی‌توان به بهانه امنیت داخلی ارتباطات خبری در جامعه را محدود کرد.