اپیدمی تیتر شدن و تیتر ماندن توسط مسئولان استان متاسفانه در برخی از نمایندگان مجلس نیز رسوخ کرده است, آنهایی که بر دیگران و عدم حضورشان در مجلس خرده می گرفتند اکنون نیز خود کرسی مهمی را که به واسطه همین مردم در مجلس بدست آورده اند را رها کرده و سراسیمه خود را به فلان افتتاحیه, فلان همایش بی فایده و... می رسانند

با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود ...

 

 به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران), متاسفانه اخیرا برشمردن مشکلات و اطلاع رسانی آنها ! تبدیل به وظیقه اصلی مدیران استانی و شهرستانی و حتی نمایندگان مجلس در مازندران شده است. بدون آنکه برای از بین بردن مشکلات تلاش قابل توجهی انجام دهند دائم از بیکاری, اشتغال و وضعیت بد اقتصادی و مشکلات زیست محیطی استان سخن می رانند!

 

میزان مصاحبه ها, سخنرانی ها و شرکت در همایش های بی فایده توسط مسئولان و نمایندگان مجلس مازندران در مقایسه با مدیران سایر استان ها, خود موید این مسئله است و علی الظاهر دیده شدن در رسانه ها مهم ترین اولویت این بزرگواران است.

 

شاید روزی نباشد که در رسانه ها و خبرگزاری های استان تصویر جناب استاندار را نبینیم که در تیتر خبر, یکی از مشکلات استان را فریاد میزند! انگار این مردم هستند که موانع و مشکلات را برای اشتغال, تعطیلی واحدها, زمین خواری, و دیگر نابسامانی ها باید برطرف سازند. پس شما چکاره هستید؟

 

در جدیدترین و شاید تکراری ترین موضعگیری, ربیع فلاح در مراسم سومین شب شهادت امام حسین (ع) در مسجد دونه سر بابل گفت : مشکل اصلی استان بیکاری است و باید با پرهیز از چالش های سیاسی به نیازهای اصلی مردم بپردازیم!.

آقای استاندار مردم اینها را می دانند اما آیا از خود پرسیده اید وظیفه برطرف کردن این مشکلات به عهده کیست؟ باید از استاندار سمنان, خراسان , اصفهان و … برای حل مشکلات استان یاری بگیریم ؟ آیا می دانید در سال چهارم دولت هستید و هنوز در حال اطلاع رسانی مشکلات استان ! ؟

 

اپیدمی علاقه به تیتر شدن و تیتر ماندن در مسئولان دولتی متاسفانه در برخی از نمایندگان مجلس نیز رسوخ کرده است, آنهایی که بر دیگران و عدم حضورشان در مجلس خرده می گرفتند اکنون نیز خود کرسی مهمی را که به واسطه همین مردم در مجلس بدست آورده اند را رها کرده و سراسیمه خود را به فلان افتتاحیه, فلان همایش بی فایده و… می رسانند تا شاید لحظه ای لنز دوربین یک خبرنگار بر چهره شان متمرکز شود! و یا جملات تکراری گهربارشان بر صفحه روزنامه یا رسانه ای نقش بندد!

 

بعنوان یک رسانه مستقل که با مردم عهد و پیمان صداقت و شفافیت بسته ایم, وظیفه می دانیم به همه مدیران و نمایندگان مجلس استان تذکر دهیم که با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نخواهد شد و برای برطرف کردن مشکلات باید آستین ها را بالا زد و در وسط میدان بود.

 

ظاهرا مشورت دهندگان این عزیزان آنقدر تقلا دارند که از بام نیافتند در حال پرت شدن از سوی دیگر بام هستند.