وکیل خانواده مقتول گفت: پسری نوجوان که متهم است ستایش، دختر شش ساله افغان را پس از تعرض به قتل رسانده است، در دومین جلسه تحقیق در دادگاه کیفری استان تهران که غیرعلنی برگزار شد، منکر ارتکاب به تعرض شد.

 ghatel-setayesh157

 

شرق پرس: پسری نوجوان که متهم است ستایش، دختر شش ساله افغانستانی را پس از تعرض به قتل رسانده است، در دومین جلسه تحقیق در دادگاه کیفری استان تهران که غیرعلنی برگزار شد، اتهام تعرض را نپذیرفت.

 

 

وکیل خانواده ستایش در اینباره گفت: متهم در دادگاه، تعرض به ستایش را نپذیرفت.

 

  پسری نوجوان که متهم است ستایش، دختر شش ساله افغان را پس از تعرض به قتل رسانده است، در دومین جلسه تحقیق در دادگاه کیفری استان تهران که غیرعلنی برگزار شد، منکر ارتکاب به تعرض شد.

 

عسگر قاسمی آقباش، یکی از دو وکیل اولیای دم (خانواده ستایش) با تاکید بر غیرعلنی بودن جلسه صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی خازنی،  گفت: «قضات دادگاه در این جلسه، اتهام عمل منافی عفت (تعرض) را به متهم تفهیم کردند اما او با امتناع از پذیرش این جرم، منکر انجام آن شد.

 

پس از او نیز وکیلش دفاعیات خود را در این زمینه بیان کرد.»  قاسمی با اشاره به ادامه قرار بازداشت موقت برای متهم و انتقال دوباره او به کانون اصلاح و تربیت از تکمیل تحقیقات درباره اتهام عمل منافی عفت خبر داد و گفت: «من و آقای عزیزمحمدی به عنوان وکلای اولیای دم در جلسه دیروز دادگاه، مطالبی در جهت اثبات ادعای خود (وقوع تعرض) مطرح کردیم که قضات در آینده درباره آن تصمیم‌گیری خواهند کرد.» 

 

براساس آنچه تاکنون از محتویات پرونده رسانه‌ای شده، در کیفرخواست صادره از سوی دادستانی، متهم ١٧ ساله به سه اتهام تعرض، قتل و جنایت بر میت با ریختن اسید متهم شده است.

 

 

 

 

 

 

اعتماد