قاتلی که پس از درگیری با اعضای یک خانواده در بابل, با ضربات چاقو به قلب مرد 30 ساله وی را به قتل رسانده بود کمتر از 10 ساعت توسط پلیس دستگیر شد

قاتل فراری در غرب مازندران دستگیر شد

 

سرپرست پلیس آگاهی مازندران از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۰ ساعت با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

عبدالله رضوانی در گفتگو با فارس اظهار داشت : درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در محله موزیرج بابل مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۳ آن شهرستان سریعاً جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: برابر بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده، فردی به نام «محمود ـ ذ» ۳۰ ساله به اتفاق اعضای خانواده در کنار خودروی خود در حال صحبت بودند که یک نفر موتورسوار با حالتی غیرعادی از کنار آنها رد و با اعتراض محمود مواجه که این اعتراض منجر به درگیری آنان شد.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران خاطرنشان کرد:در این درگیری راکب موتورسیکلت با چاقو به سمت آنها حمله‌ور شده و ضمن مجروح کردن اعضای این خانواده و دو نفر دیگر از همسایگان آنان از محل متواری شد.

این مسؤول تصریح کرد: مصدومان این درگیری توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و  «محمود ـ ذ» به دلیل شدت جراحت‌های وارده و اصابت چاقو به ناحیه قلب جان باخت.

رضوانی اظهار کرد: بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان ادارات اطلاعات و جرائم جنایی استان و شهرستان بابل تشکیل و اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیر متهم آغاز کردند.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی متهم به نام «ح ـ غ» ۲۸ ساله را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی برای دستگیری وی اقدام کردند.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران تصریح کرد: متهم که پس از ارتکاب به این جنایت به سمت غرب استان متواری شده بود، با تلاش مأموران پلیس آگاهی در اقدامی عملیاتی و در کمتر از ۱۰ ساعت در ویلایی اجاره‌ای در منطقه سی‌سنگان شهرستان نوشهر دستگیر شد.

رضوانی گفت: متهم ضمن اعتراف به درگیری و قتل، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد.