ملاکریمی دادستان نکا, با اشاره به موفقیت مأموران انتظامی و قضایی در دستگیری قاتل بانوی ۳۸ ساله مسکن مهر نکا از وقوع اتفاق مهمی در جریان این پرونده خبر داد.
قاتل همسر در حادثه مسکن مهر نکا, خودکشی کرد

عکس آرشیو

 

 

 به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) بنابر اعلام دادستان نکا متهم اصلی پرونده قتل دو روز گذشته در مسکن مهر نکا که در شهر تهران دستگیر شده بود درگذشت.

 

حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی ، با اشاره به موفقیت مأموران انتظامی و قضایی در دستگیری قاتل بانوی ۳۸ ساله مسکن مهر نکا از وقوع اتفاق مهمی در جریان این پرونده خبر داد.

 

وی افزود: پس از موفقیت در دستگیری متهم اصلی پرونده به سرعت وی به سمت شهرستان نکا توسط مأموران ویژه در حال انتقال بود که در میانه راه دچار مشکل شدید شده و حال وی به هم می‌خورد.

 

 دادستان عمومی و انقلاب نکا با بیان پیگیری مأموران از خود شخص بابت چرایی دچار شدن به چنین حالتی، خاطرنشان کرد: متهم اظهار کرد که قبل از دستگیری توسط مأموران مقداری قرص برنج از بازار تهران تهیه، آن را مصرف کرده و به نوعی اقدام به خودکشی کرده بوده است.

 

این مسئول اضافه کرد: پس از این اظهارات متهم به سرعت به بیمارستانی در شهر دماوند انتقال داده می‌شود تا هرچه سریع‌تر مشکل برطرف شود اما با وجود تلاش‌های فراوان حال وی صبح امروز (سه‌شنبه) وخیم شده و بنابر صلاحدید به بیمارستانی در تهران انتقال داده می‌شود.

 

وی گفت: اقدامات لازم در بیمارستان تهران نیز برای بهبودی حال وی انجام می‌شود اما سرانجام صبح امروز متهم اصلی پرونده قتل بانوی ۳۸ ساله مسکن مهر نکا با وجود تلاش و موفقیت مأموران در دستگیری و انتقال وی در بیمارستان فوت کرد.

 

در پایان ملاکریمی تصریح کرد: باتوجه به فوت متهم اصلی تقریباً این پرونده به پایان خود رسیده است اما با این وجود بررسی‌های تکمیلی ادامه پیدا می‌کند و نتیجه قانونی آن به نظر و صلاحدید مرجع قضایی بستگی داشته و اطلاع‌رسانی می‌شود.