مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت : این قطعی گاز به‌منظور پایداری و جلوگیری از قطع احتمالی گاز مشترکان مسکونی استان صورت می‌گیرد

قطع گاز در استان مازندران از روز سه شنبه

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) علی‌اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: براساس مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، از روز سه‌شنبه تا جمعه هفته جاری با توجه به تداوم هوای سرد و بارش برف در روزهای پایانی هفته گاز جایگاه‌های CNG،دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های و بانک‌های استان قطع می‌شود.

 

وی در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر استفاده از سوخت جایگزین افزود: به طور تقریبی بیشتر این مجموعه‌ها مجهز به سیستم دوگانه‌سوز هستند.

 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه این اقدام به‌منظور پایداری و جلوگیری از قطع احتمالی گاز مشترکان مسکونی استان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: همچنین فرمانداران، شهرداران و دهیاران استان باید نسبت به آماده‌باش ادوات راهداری و تأمین نمک برای محورهای اصلی و فرعی استان اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های برق مازندران نیز تمهیدات لازم را در ارتباط با پایداری برق در دستور کار قرار دهند، بیان کرد: همچنین توصیه به افراد این است که صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه برق را در مدنظر داشته باشند.

 

احمدی با اعلام اینکه به دامداران حاشیه‌ جنگل‌های مازندران نیز توصیه می‌شود با توجه به بارش برف و باران دام خود را به مناطق امن هدایت کنند، در پایان گفت: خودروهای رانندگان برای تردد با توجه بارش‌ها، لغزنده بودن و یخ‌‌زدگی محورهای مازندران باید به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز شود.