تیم کشتی بیمه رازی شهدای جویبار برابر تیم تاتیان مرکوری آمریکا به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

 

 

koshti90

تیم کشتی بیمه رازی شهدای جویبار برابر تیم تاتیان مرکوری آمریکا به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

 

به گزارش شرق پرس, در فینال مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در وزن ۵۷ کیلوگرم دیدار دو تیم کشتی بیمه رازی شهدای جویبار و تاتیان مرکوری آمریکا بین حسن رحیمی برابر تونی‌تونی‌ روماس برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر به نفع حسن رحیمی به پایان رسید.

 

در وزن ۶۱ کیلوگرم نیز از تیم تاتیان مرکوری آمریکا جو کولون برابر بخان گوی گریف از تیم کشتی بیمه رازی شهدای جویبار به روی تشک رفت که این بازی با نتیجه ۱۰ بر صفر به نفع کشتی‌گیر تیم شهدای جویبار به پایان رسید.

 

در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز ریس هامفری از تیم آمریکا برابرماگومد قربان علی اف از تیم کشتی بیمه رازی شهدای جویبار به روی تشک رفت که این بازی با برتری بیمه رازی شهدای جویبار به پایان رسید.

 

در وزن ۷۰ کیلوگرم آدام هال از تیم مرکوری آمریکا برابر مهدی تقوی از جویبار به روی تشک رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر با برتری مهدی تقوی از تیم کشتی بیمه رازی جویبار ختم شد.

 

همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم عزت‌الله اکبری از تیم کشتی بیمه رازی شهدای جویبار برابر آندرو هاو از تیم آمریکا به رقابت پرداختند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به نفع کشتی‌گیر تیم تاتیان مرکوری آمریکا به پایان رسید.

 

در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز دارن وین از تیم تاتیان مرکوری آمریکا برابر محمدجواد ابراهیمی از تیم بیمه رازی شهدای جویبار به روی تشک رفت که این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۲ به پایان رسید.

 

در وزن ۹۷ کیلوگرم وین ماچالاک از آمریکا برابر جمال میرزایی از تیم بیمه رازی با هم به رقابت پرداختند که این دیدار به نفع جمال میرزایی با نتیجه ۱۲ صفر به برتری رسید.

 

در آخرین دیدار این مسابقات نیز در ۱۲۵ سیدرضا موسوی از تیم بیمه رازی شهدای جویبار برابر تیرل فورچون به میدان رفت که این دیدار به نفع کشتی‌گیر مرکوری آمریکا به پایان رسید و در نهایت تیم کشتی شهدای جویبار با نتیجه ۶ بر ۲ قهرمان این دوره از مسابقات شد.

 

به گزارش فارس مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی استان مازندران در شهرستان جویبار از روز گذشته برگزار شده است.