با انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی مشخص شد که آتش زدن ساختمان باشگاه پرسپولیسکار گروهی خرابکار ضدانقلاب منتسب با نام "ری استارت" بوده است.

ماجرای آتش زدن ساختمان باشگاه پرسپولیس چه بود؟

 

شرق پرس: سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به حمله نافرجام به باشگاه و آتش زدن ساختمان پرسپولیس گفت که نیروهای انتظامی پیگیر حادثه است تا ماجرا دقیق روشن شود.

 

 حمیدرضا گرشاسبی درباره حادثه نافرجام آتش زدن ساختمان باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: شب گذشته (یک‌شنبه شب) پس از مطلع شدن از ماجرا بلافاصله به محل باشگاه رفتیم. گویا فردی گالن بنزینی در دست داشت و مقابل باشگاه این گالن را به آتش کشیده بود.

 

وی تاکید کرد: وقتی دوربین‌های مدار بسته موجود را بررسی کردیم، به نظر کمی ماجرا مشکوک بود، چرا که فکر می‌کنم مهاجم قصد داشته‌ خودرویی را مقابل باشگاه به آتش بکشد، وقتی در ادامه متوجه می‌شود خودرویی از مقابل به سمتش می‌آید ترسیده و گالن بنزین را همانجا رها می‌کند. در ادامه نگهبان باشگاه هم که از موضوع مطلع شده برای آنکه آتش به خودروهای اطراف و ساختمان باشگاه سرایت نکند با پا برای خاموش کردن آتش اقدام می‌کند، همین موضوع باعث مصدومیتش می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: البته نیروی انتظامی هم که از شب گذشته به محل حادثه آمد موضوع را بررسی کرد و تحقیقات هم‌چنان ادامه دارد. حراست باشگاه هم پیگیر مساله است تا ببینیم داستان چه بوده است.

 

“ری استارت” عامل آتش‌سوزی در باشگاه پرسپولیس

 

در حالی که شب گذشته عده‌ای ناشناس به باشگاه پرسپولیس حمله کرده و درب ورودی آن را به آتش کشیدند، اکنون با انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی مشخص شد که این حمله کار گروهی خرابکار ضدانقلاب منتسب با نام “ری استارت” بوده است.

 

 

 

 

ایسنا