حریفانی که با تیم کره جنوبی در جام جهانی فوتبال زنان روبه‌رو شدند همگی یک نظر داشتند و آن هم اینکه "پارک ایون سان" بازیکن تیم زنان کره جنوبی،‌ زن نیست و یک مرد است.

 

 

شرق پرس: جام جهانی زنان در کشور کانادا در حال برگزاری است و مرحله گروهی این رقابت‌ها رو به اتمام است. رسانه‌های ورزشی خبری را منتشر کردند که در صورتی که اثبات شود،‌ فیفا با یک جنجال جدید روبه‌رو می‌شود و آن هم این است که در جام جهانی زنان یک بازیکن مرد در تیم کره جنوبی حضور دارد.

 

 fotbal-kore-zan16

 

 

حریفانی که با تیم کره جنوبی روبه‌رو شدند همگی یک نظر داشتند و آن هم اینکه “پارک ایون سان” بازیکن تیم زنان کره جنوبی،‌ زن نیست.

 

 

هرچند سرمربی و مسئولان کره‌ای این خبر را تکذیب کردند ولی تمامی حریفان کره جنوبی بر این موضوع پافشاری دارند که “ایون سان” مرد است که در تیم زنان کره جنوبی بازی می‌کند.

 

 

آن‌ها معتقدند فیزیک ظاهری او کاملا اثبات می‌کند که “ایون سان” مرد است و نباید در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کرد.

 

 

fotbal-kore-zan15

 

البته “ایون سان” در دو بازی ابتدایی کره جنوبی در این جام بازی نکرد اما برابر اسپانیا به میدان رفت و به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها واهمه داشتند تا در بازی‌های مقدماتی به او بازی دهند و او را برای بازی‌های حساس کنار گذاشته بودند.

 

 

رسانه‌های کره‌ای در واکنش به این جریان عنوان کردند “ایون سان” دارای یک شرایط منحصر به فرد است و تنها فیزیک ظاهری او شبیه بازیکنان مرد است و او در واقع زن است.

 

 

 

 

ایسنا