یکی از مسافران مدعی شد ؛ پس از برخورد خودرو کترینگ با هواپیما، مسئولان فرودگاه جلوی چشم مسافران شروع می‌کنند با چکش و دیگر ابزار، در هواپیما را صاف کنند اما بازهم پرواز به دلیل این مشکل انجام نمی‌شود

 

 

شرق پرس: پرواز شماره ۳۴۰۷ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) که قصد داشت روز پنجشنبه فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد نجف ترک کند، با بیش از ۱۰ ساعت تاخیر روبرو شد.

 

مهر نوشت: به گفته یکی از مسافران این پرواز، خودرو حمل کترینگ در زمان انتقال به هواپیما، با در برخورد می‌کند و به دنبال این برخورد، صدماتی به بدنه هواپیما وارد می شود.

 

 

یکی از مسافران این پرواز مدعی شد: پس از این اتفاق، مسئولان فرودگاه جلوی چشم مسافران شروع می‌کنند با چکش و دیگر ابزار، در هواپیما را صاف کنند اما بازهم پرواز به دلیل این مشکل انجام نمی‌شود و مسئولان هم پاسخگویی مناسبی را به مسافران انجام نمی‌دهند.

 

پس از گذشت ۱۰ ساعت، مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه، در پاسخ به اعتراض مسافران اعلام می‌کنند که باید هواپیماهای دیگر پس از انتقال مسافران و خالی شدن ساعت‌های پروازی، برای انتقال شما به فرودگاه بیایند.

 

براین اساس، ۳۰۰ مسافر این پرواز تا ساعاتی از شب گذشته هنوز در سالن ترانزیت فرودگاه امام در انتظار پرواز نجف بودند و فضای مناسبی هم برای استراحت این مسافران فراهم نشده بود.