برخی بر این باورند اعلام قیمت کذایی و مشکلاتی که از سوی برخی عوامل ایجاد شده برای عدم تمایل آن ها برای حضور در ساخت ادامه این مجموعه است.

moamaye-shah5

 

 

شرق پرس: خبرنگار عصرخبر به اطلاعات جالبی در خصوص توقف ساخت سریال جنجالی معمای شاه دست پیدا کرد.

 

 گرچه اخبار از توقف ساخت سریال به دلیل مشکلات مالی حکایت دارد و این اخبار نیز از سوی عوامل این مجموعه رد شده اما گویا مشکلات مالی باعث توقف ساخت سریال شده اما به گونه ای دیگر.

 

با حاشیه دار شدن سریال معمای شاه از جمله اعتراض برخی از کارشناسان مسائل تاریخی و فیلمسازی و حتی اعلام برائت معتضد از دخیل بودن مستقیم در نگارش فیلمنامه، برخی عوامل به خصوص بازیگران این سریال درخواست مبالغ بیشتر برای ادامه کار کردند.

 

برخی بر این باورند اعلام قیمت کذایی و مشکلاتی که از سوی برخی عوامل ایجاد شده برای عدم تمایل آن ها برای حضور در ساخت ادامه این مجموعه است.

 

گفتنی است، با پخش سریال معمای شاه ساخته محمدرضا ورزی، حاشیه ها و انتقاداتی به این سریال تاریخی وارد شده که تند ترین آن را می توان انتقاد شهاب مرادی از این سریال عنوان کرد.

 

حجت الاسلام شهاب مرادی با انتقاد شدید از سریال معمای شاه گفت: من نمی‌گذارم بچه هایم این سریال را ببینند، روابط زن و مرد در این سریال چه فرقی با سریالهای فارسی وان دارد؟

 

به نوشته برنا, حجت الاسلام شهاب مرادی در برنامه زنده تلویزیونی با انتقاد از سریال معمای شاه گفت: دیالوگهای این سریال باور پذیر و برای مخاطب قابل پذیرش نیست، آیا کسی باور می کند شاه ضعیف و همجنس باز بوده است؟ این پدرسوخته اتفاقا قوی بود و همه دنیا پشت سرش بودند و عظمت امام این بود که چنین فردی را شکست داد.

 

وی افزود: کسی با دیدن این سریال درباره بد بودن شاه قانع می شود؟ چرا چنین پولی باید صرف چنین سریال بی تاثیری شود؟