خمسه گفت: یک مطلب خصوصی آنجا مطرح شد و گفتم آقای تنابنده این‌قدر مرد دوست‌داشتنی و شریفی است که آرزو دارم ایشان بچه‌دار شود...

 

 

علیرضا خمسه در مطلبی در روزنامه جام جم در باره اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی توضیح داد.

وی گفت:
من به عنوان کمدین به برنامه‌های تلویزیونی دعوت می‌شوم. طبعا آنجا به خاطر ایجاد فضاهای مفرح و شوخ‌طبعانه، مطالبی می‌گویم که گاهی موضوعاتی جدی را دنبال می‌کند و گاهی هم جز ایجاد فضایی شادمانه و خنداندن تماشاگر هیچ هدف دیگری ندارد. به‌طور مثال همین جمعه‌ای که گذشت من در برنامه «من و شما» در شبکه شما به عنوان مهمان حضور داشتم و در بخشی درباره دوستم آقای محسن تنابنده صحبت کردم.

یک مطلب خصوصی آنجا مطرح شد و گفتم آقای تنابنده این‌قدر مرد دوست‌داشتنی و شریفی است که آرزو دارم ایشان بچه‌دار شود. همین موضوع در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی پیچید و ظاهرا عده‌ای در همین فضا به آقای تنابنده برای پدرشدن در آینده‌ای نزدیک تبریک هم گفتند! برخی هم تلفنی با او تماس گرفتند و تبریک گفتند. آقای تنابنده هم با من تماس گرفت و گفت شما چه زمانی خبردار شدید که ما بچه‌دار شده‌ایم؟! گفتم یا من درست ادا نکردم یا درست ادا کردم و مطلب بخوبی منتقل نشده است.

به هرحال فارغ از این سوءتفاهم پیش‌آمده، آرزو می‌کنم آدم‌های بانمکی مثل آقای محسن تنابنده، آقای مهران مدیری، آقای اکبر عبدی به جای یک نفر، چند نفر باشند. امیدوارم همسران این دوستان بسرعت بچه‌دار شوند تا ما برای نسل‌های آینده یک محسن تنابنده، یک مهران مدیری، یک اکبر عبدی داشته باشیم. منظورم بیشتر این بود، اما چون فضای مجازی و شبکه‌های مجازی دچار سوءتفاهم است و عشق و علاقه‌مندی آن همین حاشیه‌هاست، همیشه هم به همین مسیر می‌رود و دنبال حاشیه می‌گردد.