این بازیکنان دوجنسی با کمک دست های پشت پرده بدون انجام عمل جراحی و باهویتی نامشخص به مصاف دختران ظریف و فعال در سایر تیم های لیگ برتری رفتند و حق آنها را ضایع کردند.

 

به گزارش شرق پرس موضوع حضور بانوان دو جنسی در فوتبال بانوان به ۷  سال گذشته باز می گردد.

 

شهریور ماه سال ۱۳۸۸ محمد مرتضوی نژاد مدیر عامل باشگاه شن سای ساده پرده از راز حضور بانوان دو‌جنسی در فوتبال بانوان که صدای بم و قدرت جسمانی بالا و فیزیکی متفاوت نسبت به  سایر دختران دارند برداشت و این وضوح را با فدراسیون و مسئولان کمیته امور بانوان در میان گذاشت و به جد خواهان رسیدگی از حضور چنین بازیکنانی در فوتبال بانوان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران البته پس از مرتضوی نژاد۲ مربی خانم فعال در لیگ برتر نیز این موضوع را  تائید کردند. هم عقیده با مدیرعامل مذکور، خواهان محرومیت این بازیکنان در فوتبال بانوان شدند.

متأسفانه علی رقم پیگیری های فراوان و اعترافات متعدد مسئولان وقت فدراسیون فوتبال به  شدت این موضوع را تکذیب کرد و بیان این مسائل را  حاشیه سازی و نتیجه ی دشمنی رقبا و دشمنان فوتبال ایران دانست و تکذیب و پوشاندن این حقیقت تلخ حتی گریبان مسئولان کمیته انضباطی فوتبال را نیز گرفت.

 

مجتبی شریفی در راستای رسیدگی به پرونده حضور دو‌جنسی‌ها در فوتبال  بانوان با بیان اینکه به طورقطعی با مورد احراز شده ای برخورد نکردیم مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده ی نماینده ای از کمیته بانوان گذاشت و کمیته پزشکی فدراسیون نیز در این باره کمک زیادی به حل ماجرا نکرد و باز هم داستان لاپوشانی و …حال پس از گذشت ۸ سال از نخستین افشای بانوان دو جنسی در فوتبال و علی رغم انکار و ادعای مسئولان مبنی بر رفع مشکل بازیکنان دو جنسی متأسفانه این اخبار نا موثق از سوی یک فرد نزدیک به فوتبال بانوان، بر شایعات این چند سال صحه گذاشت..

منبع فوق اینگونه آغاز کرد: این بازیکنان با کمک دست های پشت پرده بدون انجام عمل جراحی و  باهویتی  نامشخص به مصاف دختران ظریف و فعال در سایر تیم های لیگ برتری رفتند و حق آنها را ضایع کردند.