رشیدپور که اخیرا با برنامه چالشی دید در شب که از سایت آپارات پخش می شود دوباره در رسانه ها جانمایی شد با انتشار متنی از نسبت دادن سخنی نادرست به احمدی نژاد، از او و طرفدارانش عذرخواهی کرد.

rashidpor51

 

 

شرق پرس: در قسمتی از برنامه «دید در شب» در گفتگوی رضا رشیدپور با حجه‌الاسلام شجونی از هواداران محمود احمدی‌نژاد، وقتی حجه الاسلام شجونی، حسن روحانی را فردی فاقد روحیه انتقادپذیری خطاب کرد و او را به دشنام دادن به مخالفانش متهم کرد، رشیدپور در پاسخ به او گفته بود که احمدی‌نژاد هم مخالفانش را «بزغاله» خطاب کرده است.

 

به گفته رشیدپور بعد از برنامه طرفدران احمدی‌نژاد، سخنان او را غیرواقعی دانستند و او بعد از بررسی متوجه شده که احمدی نژاد، لقب بزغاله را به تضعیف‌کنندگان فرهنگ انتظار و شهادت داده است.

 

 

رشیدپور  نوشته  به کار بردن واژگان این چنینی را، با هر دلیل و منطقی  در شأن یک رییس جمهور نمی داند، اما با کمال میل از احمدی نژاد و طرفدارانش و رسانه های هوادار او، عذرخواهی می‌کند.

 

 

متن کامل نوشته رضا رشیدپور به این شرح است: «به گمان من در دنیای پرهیاهوی رسانه , کسی می تواند ادعای شرافت کند که اصل امانت و صداقت را با هیچ بهایی معامله نکند .

 

 

در تمام دورانی که ساعتها آنتن زنده ی سیما در اختیارم بود تلاش کردم تا کلامی غیر از واقعیت نگویم و هرگز سلیقه ها و اعتقادات شخصی ام را به آنتن نکشانم . چون آنتن زنده را مصداق روشن حق الناس می دانم و افتخار می کنم که دلیل سالها دوری ام از صداوسیما , هرگز رفتار و گفتارم روی آنتن نبوده است .

 

حالا که به لطف نگاه مهربان شما , تریبون کوچکی برای بازتاب دغدغه های مردم شریفمان راه انداخته ام ; هرچند که ریالی از بیت المال و … بهره نمی گیرم اما باز هم دلم می خواهد که رویه ام همان باشد که بود . چون توجه و لطف مردم هم بیت المال است و انتظار آنها برای شنیدن حقیفت ; حق الناس .

 

پس بی طرف و امانتدار می مانم

در فرازی از گفتگو با حاج آقای شجونی در لحظه ای که ایشان آقای روحانی را فاقد روحیه نقدپذیری دانست و ایشان را به دشنام دادن به منتقدان متهم کرد , عرض کردم که ” رییس جمهور سابق هم منتقدانش را بزغاله خطاب می کرد ” .

 

این بخش از عرایضم مورد نقد طرفداران جناب احمدی نژاد واقع شده و آن را غیر واقعی خوانده اند .

 

جستجوی دقیق تر در اسناد رسانه ای نشان می دهد که حق با ایشان است و این لقب به تضعیف کنندگان فرهنگ انتظار و شهادت نسبت داده شده است هرچند که واژگان این چنینی را در شأن یک رییس جمهور نمی دانم ; حالا به هر دلیل و منطقی که باشد ;

 

اما با کمال میل از جناب آقای دکتر احمدی نژاد و طرفداران ایشان و رسانه های هوادارشان بابت این اشتباه سهوی پوزش می طلبم .

 

باشد که صداقت و بی طرفی به رویه ی جاری در همه ی رسانه های پرقدرت کشورمان هم تبدیل شود . ان شاالله»

 

 

برنامه «دید در شب»‌ گفتگوهای چالشی رشیدپور با مهمانان برنامه به سبک و سیاق «هارد تاک» است و از سایت آپارات پخش می‌شود.

 

 

قسمت‌های اخیر « دید در شب» با حضور سحر قریشی، شهرام جزایری هم حواشی زیادی برای رضا رشیدپور، سازنده این برنامه به همراه داشته است.

 

 

 

 

خبرانلاین