دستکم بیش از 40 دستگاه خودروی سواری پس از سوختگیری در پمپ بنزین جاده هراز آمل و پس از طی مسافت کوتاهی خاموش و سرنشینان آنها سرگردان شدند.

 

 

خودروهای عبوری جاده هراز جمعه شب به خاطر عرضه گازوئیل به جای بنزین در یکی از جایگاههای عرضه فراورده های نفتی در این مسیر زمین گیر شدند.

به گزارش ایرنا، این اتفاق در پمپ بنزین محمدآباد در حدود ۱۰ کیلومتری آمل رخ داد و خودروهایی که از این جایگاه بنزین زدند پس از طی مسافت کوتاهی با خاموش شدن موتور و توقف کامل مواجه شدند.

خبرنگاری که شاهد این ماجرا بود گفت: حوالی ساعت ۲۲  دستکم بیش از ۴۰ دستگاه خودروی سواری پس از سوختگیری در این پمپ بنزین و پس از طی مسافت کوتاهی خاموش و سرنشینان آنها سرگردان شدند.

تعدادی از مالکان خودرو که متوجه اشتباه جایگاه عرضه بنزین شدند موضوع را نیروی انتظامی و بخشداری اطلاع دادند و به دنبال آن عسگری پور بخشدار امامزاده عبدالله آمل و عوامل نیروی انتظامی برای پیگیری موضوع در محل توقف خودروها حضور یافتند.

بخشدار امامزاده عبدالله به ایرنا گفت : متاسفانه این اتفاق ناخوشایند برای تعدادی از خودروهای سواری رخ داده و منجر به خاموش شدن و خسارت به مالکان آن شده است .

یحیی عسگری پور افزود : با هماهنگی انجام شده چند اکیپ تعمیرکار و امدادخودرو در محل پمپ بنزین مستقر شدند و در حال تخلیه باک خوردروهای خسارت دیده از مخلوط گازوئیل و بنزین هستند.

وی گفت : همزمان با تخلیه باک خودروها و به منظور پیشگیری از احتمال آتش سوزی، چند دستگاه خودروی آتش نشانی نیز در محل این پمپ بنزین مستقر شدند.