مادر این نوزاد در تحقیقات اولیه اظهار داشته است که پس از زایمان به خاطر مشکلات مالی نتوانسته نوزاد خود را از بیمارستان ترخیص کند و از طرفی چون شوهرش به اتهام نزاع خیابانی به پرداخت چهل میلیون ریال دیه محکوم شده برای آزادی او از زندان و ترخیص پسرش اقدام به فروش نوزاد خود نموده است

متهمان فروش نوزاد دستگیر شدند

 

شرق پرس: سرهنگ حجت نیک مرام افزود: در پی تماس فرد ناشناس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خرید و فروش نوزاد در مشهد، پرونده ای تشکیل و تیم های دایره آگاهی کلانتری شفا ماموریت یافتند موضوع را بطور ویژه پیگیری کنند.

 

 

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی با بررسی علمی پرونده، زن جوانی که نوزاد ۲۳ روزه خود را در قبال دریافت ۳۰ میلیون ریال فروخته و مرد میان سال خریدار کودک را شناسایی و دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این عملیات همچنین زن ۲۳ ساله ای که رابط مادر ۲۰ ساله با متهم اصلی پرونده است و همچنین جوانی که قصد اخاذی از خریدار نوزاد را داشت دستگیر و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

سرهنگ نیک مرام افزود: مادر این نوزاد در تحقیقات اولیه اظهار داشته است که پس از زایمان به خاطر مشکلات مالی نتوانسته نوزاد خود را از بیمارستان ترخیص کند و از طرفی چون شوهرش به اتهام نزاع خیابانی به پرداخت چهل میلیون ریال دیه محکوم شده برای آزادی او از زندان و ترخیص پسرش اقدام به فروش نوزاد خود نموده است.

 

وی اظهار کرد: بررسی های پلیس در این باره ادامه دارد./ایرنا