مهران گفت: بعد از دیدار با سمیرا عاشق او شدم و چهار ماه بعد نقشه قتل شوهرش را اجرا کردیم. با کلیدی که سمیرا به من داده بود وارد خانه شده و ابتدا با مقتول درگیر شدم

محاکمه زن خیانتکار و 4 همدست وی به اتهام قتل همسر

 

 

 

شرق پرس: پسر جوان که پس از رابطه شیطانی با زنی، نقشه قتل شوهر او را با همدستی برادرش و دو دوست خود اجرا کرده بود، در جلسه دادگاه به تشریح صحنه جنایت پرداخت.
 
 
 
در این پرونده سمیرا متهم است با همدستی چهار پسر جوان، نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرده است. رسیدگی به این پرونده ازهفتم آذر سال ۹۲ ودرپی کشف جسد مردی در جنوب تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. بررسی‌ها نشان داد این مرد بر اثر خفگی جان خود را از دست داده و عامل یا عاملان جنایت پس از کشتن این مرد در محل دیگری، جسد را به آنجا منتقل کرده‌اند. 
 
 
 
در ادامه هویت مقتول به نام مهرداد ۴۲ ساله شناسایی شد. تیم جنایی در جریان تحقیقات به همسر مقتول به نام سمیرا مشکوک شده و تحقیقات را روی او متمرکز کرده و متوجه ارتباط او با پسر جوانی به نام مهران شدند. زن جوان و مهران دستگیر شدند و در بازجویی به قتل اعتراف کردند. 
 
 
 
پسر جوان گفت: چند ماه پیش با مریم آشنا شدم. او می‌گفت با همسرش اختلاف دارد و علاقه‌ای به او ندارد. باتوجه به تمایل شدید مریم برای جدا شدن از همسرش و ازدواج با من و در حالی که من نیز به او علاقه‌مند شده بودم، تصمیم گرفتیم مهرداد را که مانع ازدواج ما دو نفر بود، به قتل برسانیم. موضوع را با برادرم و دو نفر از دوستانم مطرح کردم و با همدستی آنها،مهرداد رابه قتل رساندم. 
 
 
 
پس از این اعترافات سه همدست مهران نیز دستگیر شده و به همدستی در قتل اعتراف کردند. با تکمیل تحقیقات پرونده به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهمان دیروز به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفتند. 
 
 
 
در ابتدای این جلسه دختر مقتول گفت: مادرم با کارهایش باعث شد من پدرم را از دست بدهم و به همین دلیل برای چهار پسر جوان که متهم به مشارکت در قتل هستند تقاضای قصاص دارم. 
 
 
 
مهران نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه گفت: شماره سمیرا را از گوشی دوستم برداشتم و ده ماه تلفنی با هم ارتباط داشتیم تا این که او راضی شد همدیگر را در نازی‌آباد ببینیم. بعد از این دیدار عاشق او شدم و چهار ماه بعد نقشه قتل را اجرا کردیم. با کلیدی که سمیرا به من داده بود وارد خانه شده و ابتدا با مقتول درگیر شدم. با صدای داد و فریاد من، دوستانم نیز وارد اتاق شدند و نمی‌دانم چه کسی مهرداد را با شلوار خفه کرد. پس از دفاعیات مهران و چهار متهم دیگر پرونده، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.
 
 
 
 
 
 
جام جم