حجت الاسلام قاسمی در حضور معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه مازندران در عرصه‌های مختلف تجاری داخلی و خارجی قابلیت‌های ویژه‌ای دارد، توضیح داد: این استان با همه توانمندی‌های طبیعی به حق واقعی خود نرسیده است.

ghasemi-sari10

 

 

به گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام محمد قاسمی عصر روز گذشته در جلسه شورای اداری استان مازندران که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه استان مازندران در عین حال که سرسبز است، محرومیت را یدک می‌کشد اظهار کرد: محرومیت مازندران در زیر برگ‌های سبز آن پنهان شده است.

 

 

 

وی با بیان اینکه تقاضا از دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات مردم مازندران زیاد است، افزود: مردم مازندران در هشت سال دفاع مقدس نقش به‌سزایی داشتند که انتظار می‌رود نیازهای این استان به طور شایسته و بایسته تأمین شود.

 

 

امام جمعه موقت مرکز مازندران با بیان اینکه در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن و بخش‌های مختلف در این استان مشکلات وجود دارد، اضافه کرد: مقام معظم رهبری شعار همدلی و همزبانی را برای سال ۹۴ تدبیر کردند که انتظار این است در این زمینه برای حل مشکلات استان، همدلی عملی صورت گیرد.

 

 

وی با تأکید بر اینکه مازندران در عرصه‌های مختلف تجاری داخلی و خارجی قابلیت‌های ویژه‌ای دارد، توضیح داد: این استان با همه توانمندی‌های طبیعی به حق واقعی خود نرسیده است.

 

 

قاسمی با اعلام اینکه تقاضای ما از رئیس‌جمهور و دولت این است همان گونه که لشکر ۲۵ کربلا در عرصه دفاع مقدس خوش درخشید با عنایت ویژه مشکلات این استان حل و فصل شود.

 

 

به گزارش فارس, امام جمعه موقت ساری در پایان با اشاره به اینکه کشاورزی مازندران دارای مشکلات زیادی است،‌ تأکید کرد:‌ انتظار این بود که رئیس‌جمهور در اوایل شروع به کار وارد استان مازندران می‌شدند که این مسئله هنوز محقق نشده است.