محسن رضایی در پیام خود به سران عربستان آورده است: ما چند ماه قبل به شما گفتيم مسير صدام حسين را نرويد، شما دارید همان كاري كه صدام قبل از شروع جنگ با ایران را کرد انجام می دهید

 

 

شرق پرس: سرلشکر پاسدار محسن رضایی با ارسال مطلبی در اینستاگرام شخصی خود، ضمن مقایسه با شرایط آغاز جنگ ایران با عراق با وضعیت کنونی عربستان، به وزیر دفاع عربستان سعودی خواست دست از ماجراجویی جدید در منطقه خلیج فارس دست بردارند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن این پیام به شرح زیر می باشد:

 

وزیر دفاع جوان و کم تجربه سعودی اخیر بیان داشته که آدم عاقل به سمت جنگ با ایران پیش نمی رود.

 

آقای بن سلمان

ما چند ماه قبل به شما گفتیم مسیر صدام حسین را نروید، شما دارید همان کاری که صدام قبل از شروع جنگ با ایران را کرد انجام می دهید، یعنی همراهی با شورشگران وضد انقلاب ایران و شهادت آیت الله صدر و خواهرش و پس از آن قطع روابط عراق با ایران. شما نیز با تکفیریها و اشرار همراهی می کنید و آیت الله نمر و شیعیان را شهید می کنید و با ایران قطع رابطه می کنید، به سفارت ایران در یمن موشک می زنید و می گویید به دنبال جنگ نیستید!

 

یا شما نمی دانید که به سوی جنگ می روید یا می دانید و می خواهید انگشت اتهام را از خودتان بردارید و از سقوط بورس خودتان جلوگیری کنید و قیمت نفت را پایین نگه دارید. باز هم توصیه می کنیم دست از ماجراجویی جدید درخلیج فارس بردارید و به سوی جنگ پیش نروید.