محسن هاشمی تاکید کرد: ارکان شورا هیات رئیسه است. بحثهای اولیه در این مورد انجام شده و شنبه بررسی می شود و تمایل افراد برای عناوین رئیس و نائب رئیس، منشی و سخنگو بحث جدی می شود...

 

 

عضو منتخب شورای شهر تهران با بیان اینکه شنبه آینده در مورد ارکان شورا شامل رئیس، نایب رئیس منشی و سخنگوی شورا بحث و بررسی می کنیم، گفت: نامزد ریاست شورا می شود.

به گزارش مهر، محسن هاشمی عضو منتخب شورای شهر تهران با حضور در برنامه تهران ۲۰ افزود: امسال انتخابات کمی زودتر از معمول انجام شد و وقت زیادی برای رسیدن به شرایط رسمی شورای شهر داشتیم که هنوز هم نرسیدیدم امیدواریم وزارت کشور و رئیس شورای شهر به نتیجه برسند وز مانی را برای شروع رسمی فعالیتهای شورای شهر اعلام کنند.

وی ادامه داد: در ۳ ماه اخیر فرصت داشتیم اقدامات را برنامه ریزی کنیم و جلسات هماهنگی را آغاز کردیم. ریاست سنی و کمیسیونها شکل گرفتند. جلسات متعددی برگزار شد اطلاعات زیادی از شهرداری گرفته شد و ذهن‌ها روشن شد و منتخبان نسبت به آئین نامه ها مسلط شدند.

عضو منتخب شورای شهر تهران اضافه کرد: در این مدت جلسات متعددی در مورد انتخاب شهردار برگزار شد و رای داده شد. امیدواریم با انگیزه بالا فعالیت را در شورا آغاز کنیم.

هاشمی تاکید کرد: ارکان شورا هیات رئیسه است. بحثهای اولیه در این مورد انجام شده و شنبه بررسی می شود و تمایل افراد برای عناوین رئیس و نائب رئیس، منشی و سخنگو بحث جدی می شود و امیدواریم به نتیجه برسد.

وی خاطرنشان کرد: کاندید ریاست شورای شهر هستم البته شخص خودش کاندید نمی شود معمولا افرادی، فردی دیگر را کاندید می کنند. افرادی با سابقه بالا در شورا حضور دارند مثل آقای الویری با سابقه شهرداری و نمایندگی مجلس و همچنین آقای مسجد جامعی با سابقه وزارت و ریاست شورای شهر که پتانسیل بالایی دارند. آقای امینی و افراد زیادی که می توانند پست ریاست را بگیرند. امیدواریم جمع بندی شود و یک نفر به عنوان رئیس انتخاب شود. آقای رسولی و افراد دارای پتانسیل دیگری هم هستند که خودم خجل هستم در مقابل این افراد کاندید شوم.