محمدحنیف سورکی‌آزاد در مراسم معارفه, تجهیز منابع، تهیه بانک اطلاعاتی از ظرفیت‎ها و چالش‎های گهرباران، توسعه زیرساخت‎ها و توجه به راه در گهرباران را به‎عنوان سه راهبرد مهم برای مدیریت خود اعلام کرد.

محمدحنیف سورکی آزاد بخشدار گهرباران شد

 

 

به گزارش شرق پرس صبح امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، مراسم معارفه محمدحنیف سورکی‌آزاد به‌عنوان بخشدار جدید گهرباران برگزار شد.

 

 

محمدابراهیم نواییان دارای ۳۲ سال سابقه در سمت‎های مختلف ادارات استانی و شهرستانی، بیش از سه سال بخشدار گهرباران بود که امروز مراسم تودیع وی در میاندورود برگزار شد.

 

 

از مهم‎ترین کارهای وی، افتتاح اورژانس گهرباران، پیگیری ساخت درمانگاه ۱۰ تخت‌خوابی و پیگیری ایجاد ساخت ساختمان بخشداری گهرباران بود.

 

 

بخشدار جدید محمدحنیف سورکی‌آزاد فرزند شهید ایرج سورکی‌آزاد از کارمندان وزارت کشور، فرمانداری و کارمند بخش مرکزی بود که امروز به‌عنوان بخشدار جدید گهرباران شهرستان میاندورود منصوب شد.

 

 

محمدحنیف سورکی‌آزاد، تجهیز منابع و تجهیزات، تهیه بانک اطلاعاتی از ظرفیت‎ها و چالش‎های گهرباران، توسعه زیرساخت‎ها و توجه به راه در گهرباران را به‎عنوان سه راهبرد مهم برای مدیریت خود اعلام کرد. 

 

 

به گزارش فارس, وی درباره مهم‎ترین چالش‎‏های بخش گهرباران گفت: جاده گهرباران به طول ۲۵ کیلومتر که همواره موجب تصادفات و مرگ و میرهای جاده‎ای زیادی شده است، ساماندهی سواحل بخش گهرباران، احداث و تأسیس شهرداری، نبود مصلای جمعه و نبود ادارات کافی و خدمات‌رسان در گهرباران مهم‎ترین چالش‎ها و کمبودهای این منطقه است که ارتباط مستقیم با زندگی، رفاه و درمان مردم این بخش دارد.