محمد جعفری عضو شورای شهر ساری درباره اینکه آیا در حوزه اشتغال عملکرد مسئولان استانی رضایت‌بخش است، گفت: عملکردی در ایجاد اشتغال از مسئولان استانی دیده نشد.

محمد جعفری شورای شهر ساری : مسئولان استانی عملکردی در حوزه اشتغال نداشتند

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) محمد جعفری در گفت‌وگو با فارس در ساری, عدم تعامل مدیران استانی و شهرستان را یکی از مشکلات برجسته مازندران اعلام کرد و اظهار کرد: مدیریت یک سرمایه بسیار مناسب و برجسته است که بالاتر از منابع مالی در دنیا به حساب می‌آید اما در استان این مسئله چندان به حساب نمی‌آید.

 

عضو شورای شهر ساری اضافه کرد: عدم تعامل و عدم هم‌سویی مدیران استان و البته کشور باعث می‎شود که از ظرفیت‌های کشور به خوبی بهره‌برداری نشود.

 

وی یادآور شد: بحث دیگر از نظر بنده عدم هم‌سویی سازمان‌ها مختلف با همدیگر از مهم‌ترین مباحث چالشی در استان است و سازمان‌های مختلف هر کدام با سیاست و استراتژی خودشان که فکر می‎کنند درست است، به فعالیت می‎پردازند.

 

جعفری اضافه کرد: نگاه تعصبی در سازمان‌ها باعث می‎شود که نتوانیم هدف واحد که زمینه‌ساز موفقیت و پیشرفت همه جانبه در استان و کشور است را پیگیری کنیم.

 

وی درباره اینکه آیا در حوزه ایجاد اشتغال عملکرد مسؤولان استانی رضایت‌بخش است، گفت: عملکردی در حوزه ایجاد اشتغال از مسؤولان استانی دیده نشد که رضایت‌بخش باشد.

 

عضو شورای شهر ساری خاطر نشان کرد: در حوزه ایجاد اشتغال بسیار ضعیف عمل شد، جای افسوس است که در ملاقات‌های مردمی از ۳۰۰ مراجعه‌کننده ۲۹۰ نفر تقاضای اشتغال برای خودشان یا فرزندان‌شان دارند.

 

وی یادآور شد: این موضوع نشان می‎دهد که  ممکن است در بحث ایجاد اشتغال از مسؤولان مرتبط جواب مناسبی دریافت نمی‏‌کنند که به سراغ مدیران شهری می‌آیند یا اینکه به دلیل فشار زندگی مجبور هستند به هر مسؤولی که رسیدن تقاضا و مشکلات خویش را مطرح کنند.

 

جعفری اضافه کرد: جا تاسف دارد در استانی که این همه زیرساخت مناسب برای رشد و پیشرفت اقتصادی وجود دارد جوانان از بیکاری رنج می‌برند.

 

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه اگر تنها از ظرفیت گردشگری استان به خوبی استفاده شود، مشکل اشتغال مازندران حل می‏‌شود، گفت: از ظرفیت گردشگری استان غافل هستیم و همچنان در صنعت و کشاورزی از داشته‎های خودمان به خوبی استفاده نمی‎کنیم.