مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد از رویدادهای مهم ورزشی است که در 8 وزن و در رده جوانان برگزار می شود که تا کنون 4 وزن آن به پایان رسید.

مدال آوران چهار وزن نخست مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر مشخص شدند

 

 به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) نتایج چهار وزن اول مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد پس از پایان یافتن کشتی گیران این وزن ها ، مشخص شد.

 

چهاردهمین مسابقات بین المللی کشتی شهید هاشمی نژاد صبح چهارشنبه با رفتن ۱۷۱ کشتی گیر چهار وزن اول بر روی تشک آغاز شده بود.

 

در وزن ۵۰ کیلوگرم امیر پرسته از تیم شهید هاشمی نژاد بهشهر اول شد ، مقام دوم به علی فاتحی از تهران رسید و سید محمد محمودی و رضا علیزاده کفشگر به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

 

مقام اول وزن ۶۰ کیلوگرم به حامد رحیمی از تیم البرز رسید، شامیل گاژیف از داغستان به مقام دوم دست یافت و علی فغانی از بهشهر و مهدی شیرازی از شهریار مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

 

در وزن ۷۴ کیلوگرم سیف الله علم اف  از داغستان به مقام قهرمانی رسید ،  فریبرز بابایی از بهشهر دوم شد و ابراهیم قلی پور از بهشهر و محسن مصطفوی از آذربایجان شرقی سوم شدند.

 

امیر رضا فتاحی هم مقام قهرمانی وزن ۹۶ کیلوگرم را از آن خود کرد ، ارسلان تاتاری از خراسان رضوی دوم شد و مقام سوم مشترک هم به سجاد عزیزی از توابع تهران و محسن رضایی از البرز رسید.

 

بر اساس اعلام برگزارکنندگان این دوره زا مسابقات ، به بهترین های هر وزن به ترتیب مقام نخست ۵۰۰ دلار، نفر دوم ۳۰۰ دلار و نفرات سوم مشترک ۱۵۰ دلار اهدا شد.

 

در روز اول این دوره از مسابقات ، در وزن ۵۰ کیلوگرم ۲۵ کشتی گیر، ۶۰ کیلوگرم ۵۳ نفر ، ۷۴ کیلوگرم ۶۸ نفر و ۹۶ کیلوگرم ۲۶ کشتی گیر بر روی تشک رفتند.

 

مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد از رویدادهای مهم ورزشی است که در سال های اخیر به صورت منظم با شرکت تیم های خارجی و برترین های استان های کشور در رده سنی جوانان برگزار شده است و امسال هم ۸ وزن در رده جوانان در این مسابقات شرکت دارند .

 

سیزدهمین دوره رقابت های کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد با حضور ۱۶ تیم داخلی و چهار تیم خارجی روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن پارسال در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شده بود.

 

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره این مسابقات امروز پنجشنبه رقابت ۱۷۷ کشتی از چهار وزن باقی مانده ادامه می یابد.