جلسه بررسی مشکلات شهرستان بهشهر با حضور سیدخالق سجادی فرماندار جدید و مدیران دستگاه های اجرایی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

sajadi15

 

به گزارش شرق پرس سید خالق سجادی فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه ای با حضور مدیران و روسای ادارات  و دستگاه های اجرائی این شهرستان در ساختمان فرمانداری برگزارشد به بررسی مسائل ومشکلات شهرستان بهشهر پرداختند.

 

 

وی افزود : همه دستگاه های اجرایی در جای خود ازاهمیت بالایی برخوردارمی باشد اما بعضی از آنها حساس تر هستند وباید همه طرح ها و برنامه های اجرایشان ، شناسنامه دارشود ودرمرحله نخست خواستارشناسنامه دار کردن پروژه ها هستیم و این به آن خاطر است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید آگاهی و تسلط کاملی نسبت به انجام پروژه‌های خود داشته باشند.

 

از مدیران این شهرستان خواست که برای رفع مشکلات مبتلابه این شهرستان، راهکارهای اجرایی ارایه دهند.

 

 سجادی اظهار داشت : ‌ دستگاه های اجرایی مرتبط ، پیگیری ها و هماهنگی لازم را در خصوص اجرای طرح ها و پروژه ها به طور مجدانه معمول دارند و برنامه زمان بندی اجرای هریک از آن ها مشخص نمایند.

 

وی ادامه داد : تمامی مشکلات و مسائل این شهرستان قابلیت برطرف شدن دارد و باید راهکارهای لازم را اتخاذ و در حل آنان تسریع کرد.

 

 فرماندار جدید شهرستان بهشهر از مدیران این شهرستان خواست که برای رفع مشکلات مبتلابه این شهرستان، راهکارهای اجرایی ارائه دهند.

 

farmandari-sajadi1

 

farmandari-sajadi1gffg

 

farmandari-sajadi1fgf

 

  farmandari-sajadi1gh

 

farmandari-sajadi1hj

عکس و خبر: محمد رضا ضابط