نبیان در مراسم معارفه شهردار نکا گفت: مدیریت شهری تنها در رفت و روب و نظافت خلاصه نمی‌شود و باید همه موارد و مشکلات شهری بررسی و با ارزیابی کامل برای رفع مشکلات اقدام شود.

نبیان معاون استاندار مازندران در مراسم معارفه شهرداری نکا

 

به گزارش شرق پرس علی نبییان معاون عمرانی استانداری مازندران در مراسم تودیع و معارفه شهردار نکا که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد این شهر برگزار شد, اظهار داشت: مسئولیت اتفاقی است که به برخی واگذار می‌شود تا مردم به نیکی یاد کنند و امروز مراسم تکریم مدیری با ارزش و معارفه نیروی خدوم دیگری است تا با کار جهادی اتفاقات خوبی را رقم بزند.

 

نبیان در ادامه اظهار داشت: زمانی که شهردار سابق در این نهاد بودند سکاندار خوبی بودند و اکنون نیر با توانمندی مدیری دیگر شاهد ثمرات خوبی در نکا خواهیم بود.

 

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: در تعاملات منفعت به نفع مردم بوده که این امر تعامل میان مجموعه مدیریت حوزه شهری را می طلبد تا نکا به چشم انداز واقعی خود برسد.

 

نبیان با اعلام اینکه مدیریت شهری تنها در رفت و روب و نظافت خلاصه نمی‌شود، افزود: از گذشته‌های زیباسازی شهری، نظافت و انجام امور مختلف عمرانی و  شهری مورد نظر شهرداران مختلف بوده است و اکنون هم باید در ادامه روند گذشته همه موارد و مشکلات شهری بررسی و با ارزیابی کامل برای رفع مشکلات اقدام شود.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران همچنین با تأکید بر نظارت دقیق بر ساخت و سازهای شهری گفت: اتفاقی که بر اثر زلزله در کرمانشاه رخ داد موجب درد و آلام فراوان برای همه ایران شد و می‌شود با ساخت و ساز مناسب و نظارت بر این موارد از وقوع چنین حوادث جلوگیری کرد.

 

این مقام مسئول تاکید کرد : آبهای سطحی که از مشکلات مهم نکا است جمع آوری و هدایت شود که باید این طرح بزودی مانند مرکز استان اجرا شود.

 

در پایان مراسم ضمن قدردانی از زحمات روح الله جمشیدی، دکتر احمدی بعنوان شهردار جدید نکا معرفی شد.