حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی در مراسم بزرگداشت شهدای حرم در نکا, با بیان اینکه خانواده های شهدا این روحیه ایستادگی را از شهدای خود به ارث برده اند ، افزود : همان طور که شهدا برای ما اسوه ایثار و فداکاری هستند ، پدران و مادران شهدا نیز به ما درس صبوری و ایستادگی می دهند.

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در نکا برگزار شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس آئین بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهید حسین مشتاقی و سعید کمالی کفراتی پشب گذشته با حضور امت همیشه در صحنه نکا در مصلای این شهرستان برگزار شد.

 

امام جمعه نکا در این مراسم با قدردانی از صبر و متانت و ایستادگی خانواده های شهدا گفت : دشمنان از این همه ایستادگی خانواده های شهدا در هراس هستند و وحشت دارند.

 

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی با بیان اینکه خانواده های شهدا این روحیه ایستادگی را از شهدای خود به ارث برده اند ، افزود : همان طور که شهدا برای ما اسوه ایثار و فداکاری هستند ، پدران و مادران شهدا نیز به ما درس صبوری و ایستادگی می دهند.

 

وی ادامه داد : امروز دشمنان با وجود همین شهداست که نمی توانند چشم طمع به کشور ما داشته باشند ، چرا که به این باور رسیده اند که نسل های امروزی و فرزندان همین شهدا، ادامه دهنده راه شهدا هستند.

 

محمدی لایینی گفت : امروز قطره قطره خون شهدا برای ملت ایران دارای ارزش است و ملت ما در طول این مدت در بزرگداشت شهدای مدافع حرم نشان دادند که پای ارزش های انقلاب و اسلام ایستاده اند.

 

وی با اعلام اینکه برای مدافع حرم بودن ابتدا باید وارد حریم شویم و از ولایت تبعیت داشته باشیم ، افزود : همه سفارش های شهدا حمایت از ولایت بوده است و باید بدانیم تا زمانی که وارد حریم ولایت نشویم نمی توانیم مدافع حرم برای اهل بیت باشیم.

 

شهیدان حسین مشتاقی و سعید کمالی کفراتی از شهدای مدافع حرم اهل نکا اواسط اردیبهشت امسال در نبرد با گروه های تکفیری به همراه ۱۱ تن دیگر از همرزمانشان در خان طومان سوریه به شهادت رسیدند که تنها پیکر پاک شهید حبیب الله قنبری در بهشهر به وطن باز گشته است و تشییع شد.

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا