در این مراسم با تودیع از سید عیسی وطن پور که بیش از 4 سال سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد گلوگاه را به عهد داشت، آقای داود بابایی با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران بعنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه معارفه شد.

به گزارش شرق پرس روز شنبه آیین تودیع و معارفه روسای جدید و سابق اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گلوگاه با حضور جناب آقای فوقی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی و جناب آقای شعبانی سرپرست حراست اداره کل و هیات همراه برگزارشد .

در این مراسم با تودیع از سید عیسی وطن پور که بیش از ۴ سال سرپرستی این اداره را به عهد داشت،  آقای داود بابایی با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران بعنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه معارفه شد.

فوقی معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد در ابتدای این مراسم پیام مدیرکل محترم استان را در جلسه قرائت کرد.

 بابایی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه نیز ضمن تقدیر و تشکر از آقای وطن پور و دیگر همکاران گفت: گلوگاه پیشینه تاریخی زیاد دارد لذا باید خود فرهنگی باشیم تا قدر فرهنگ و هنر را بدانیم و اخلاق مداری و شعار سال را که همدلی و همزبانی است را قوی تر دنبال نمایم.

در خاتمه از زحمات سید عیسی وطن  پور با اهداء لوح سپاس تقدیر شد و حکم داود بابایی از طرف معاونت قرآن و عترت به وی  اهداء شد.

لازم به ذکر است وطن پور نیز به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر منتقل شد.

در ادامه تصاویر خبری این مراسم را ملاحظه می فرمائید:

ershad-todi19

ershad-todi20

ershad-todi21

ershad-todi22

ershad-todi23