جمشیدی شهردار جدید نکا به بدهی 7 میلیارد تومانی شهرداری این شهر اشاره کرد و گفت: باید برای تادیه این بدهی ها ، ستاد اقتصادی و مالی تشکیل شود.

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) شهردار جدید نکا در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران و جمعی از مسئولان معرفی شد.

 

در این مراسم از زحمات حسین جان محسنی که مدتی سرپرستی شهرداری نکا را بر عهده داشت قدردانی و روح الله جمشیدی اردشیری به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در این جلسه گفت : توجه به درآمد پایدار در شهرداری ها از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

فرهاد عسگری افزود : توجه به بافت فرسوده ، حمل و نقل شهری ، فضای سبز شهری ، پسماندها ، نوسازی ، ایستگاه آتش نشانی از مسائل مهمی است که باید به آنها توجه شود.

 

وی با اعلام اینکه اتمام طرح های نیمه تمام از اولویت ها در حوزه شهری است ، ادامه داد : تجهیز ایستگاههای آتش نشانی در این بخش در دستور کار است و امیدواریم بزودی به اتمام برسد.

 

شهردار جدید نکا هم در این مراسم به بدهی هفت میلیارد تومانی شهرداری این شهر اشاره کرد و گفت: باید برای تادیه این بدهی ها ، ستاد اقتصادی و مالی تشکیل و از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود.

 

روح الله جمشیدی اردشیری افزود : توجه به همه توانمندی ها و ظرفیت های شهرداری ، سلامت در کار ، جهادی عمل کردن و آماده باش نیروها در همه زمان ها برای خدمات رسانی از مسائل مهمی است که در دستور کار است.

 

 

 

ایرنا