جمشیدی در مراسم کلنگ زنی پل 30 متری نکا گفت: حدود 10 پروژه مهم از جمله برنامه‌های مهم برای شهروندان نکایی است که با قوت در دست انجام است...

مراسم کلنگ زنی پل 30 متری و واگذاری زمین قرمرض به شهرداری نکا برگزار شد

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) روح‌الله جمشیدی در آیین امضای عقد تفاهم‌نامه واگذاری زمین ۱۰ هکتاری قرمرض به شهرداری نکا و آغاز عملیات اجرایی پل ۳۰ متری اظهار کرد: اعتبارات این پل از محل منابع داخلی شهرداری نکا است که امیدواریم سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 

 شهردار نکا افزود: آزادسازی اراضی و املاک حاشیه این پل از مشکلات مهم ما بود که با صرف هزینه و اعتبار ۴ میلیارد تومانی عملیاتی شد تا شهر را از بستر خسارت و بحران نجات دهیم.

 

وی با اعلام اینکه احداث پل ۳۰ متری نکا در واقع یک کاری در راستای اجرای پدافند غیرعامل و مدیریت بحران است گفت: با توجه به اینکه این پل از بودجه داخلی شهرداری ساخته می‌شود انتظار داریم از بودجه مدیریت بحران، دیواره‌سازی رودخانه انجام شود.

 

این مسؤول ادامه داد: حدود ۱۰ پروژه مهم از جمله برنامه‌های مهم برای شهروندان نکایی است که با قوت در دست انجام است و اجرای آسفالت، نصب یادمان شهدا، اجرای طرح دریای مروارید، ساماندهی رودخانه، کلنگ‌زنی پل ۳۰ متری، عقد تفاهم‌نامه منطقه گردگری و تفریحی قرمرض با منابع طبیعی از این موارد است.

 

جمشیدی افزود: رودخانه نکا از منابع طبیعی و خدادادی که به معضل برای نکا تبدیل شده است و باید برای سروسامان دادن به این مهم تلاش شود که در همین راستا طرح پارک ساحلی به طول چهار کیلومتر در اطراف رودخانه در دست انجام است.

 

وی طرح دریای مروارید نکا را از طرح‌های بسیار خوبی دانست که بعد از ۱۵ سال با مدیریت جهادی در سال جدید به همت شهرداری نکا رونق گرفته و با استقبال بی‌نظیر مردم و مسافران روبرو بوده است و در برخی موارد با کمبود فضا روبرو هستیم.

 

شهردار نکا نصب یادمان علما و ۴۳۲ شهید نکا را در سطح شهر کاری برای بزرگ‌داشت نام و یاد علما و شهدا دانست که تاکنون ۵۰ درصد کارها اجرایی و نصب یادمان‌ها انجام شده است.

 

جمشیدی گفت: آسفالت معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها از دغدغه‌های مهم مردم بود که از عید امسال آسفالت شهری نکا عملیاتی شده است و تاکنون آسفالت ۲۰ کوچه انجام و ۸۴ کوچه در دست انجام است.

 

 

 

 

 

فارس