فرماندار میاندورود از همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این‌باره نیز خبر داد و تصریح کرد: مرکز در روستای طبقده مرکز بخش گهرباران وجود داشت که با اعتباری در حدود 200 میلیون تومان اجرایی شده و مقدمات کار نیز انجام پذیرفته است.

darmangah9

 

 

به گزارش شرق پرس ارسطو قادری در گفت‎‌وگو با فارس در میاندورود، با اشاره به جلسه دیروز خود با محمدحسین بحرینی‌طوسی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: در این نشست موضوعات مهم در مورد مجتمع رفاهی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گهرباران و نیازهای درمانی این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه تعامل مناسب بین مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دستگاه‎‎های اجرایی میاندورود به توسعه منطقه کمک می‌کند، افزود: فضای سنگینی در زمینه کمبود زیرساخت‎های شهرستان وجود دارد که امیدواریم با تعامل و همدلی، شاهد ساماندهی این کاستی‎ها باشیم.

 

فرماندار میاندورود همچنین به سیلاب خردادماه سال گذشته در میاندورود و منطقه گهرباران اشاره کرد و یادآور شد: با همت مسئولان استانی و با همکاری مردم توانستیم بحران سیل و آبگرفتگی را مدیریت کنیم.

 

این مسئول همچنین به تلاش مجموعه دولت و مسئولان اجرایی شهرستان در زمینه توجه به سلامت مردم منطقه اشاره کرد و افزود: در سال گذشته با همت ویژه یک خیر نیک‌اندیش توانستیم مرکز درمان بستر را در مرکز شهرستان با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری برسانیم.

 

قادری به لزوم ایجاد یک مرکز درمانی در منطقه گهرباران اشاره کرد و گفت: به سبب فاصله زیاد بخش تا مرکز شهرستان ساخت یک مرکز درمانی در گهرباران اجتناب‌ناپذیر است.

 

وی از همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این‌باره نیز خبر داد و تصریح کرد: مرکز در روستای طبقده مرکز بخش گهرباران وجود داشت که با اعتباری در حدود ۲۰۰ میلیون تومان اجرایی شده و مقدمات کار نیز انجام پذیرفته است.

 

فرماندار میاندورود در پایان با بیان اینکه در این نشست یکی از موضوعات مهم رایزنی برای مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ساخت بیمارستان گهرباران بود، گفت: از معاون دانشگاه علوم پزشکی خواسته شد با توجه به فضای کاری خود در وزارتخانه در تخصیص اعتبارات ملی برای تکمیل این مرکز به مقوله درمان مردم گهرباران کمک کنند که در نهایت مقرر شد با رایزنی لازم در سطح وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدامات مثبت در آینده انجام شود.