مسعود رجوی کسی بود که به پارتی گرفتن در پاریس و روابط نامشروع با زنان مشهور بود. وی چهار سال پیش به ایدز و اختلال سیستم دفاعی بدن مبتلا شد که سرانجام هم در اثر این بیماری مـُرد

مرگ مسعود رجوی به علت ابتلا به ایدز بود ؟

 

 

شرق پرس: سایت عربی درباره علت مرگ رجوی نوشت: سرکرده سازمان مجاهدین خلق (منافقین) به خاطر ابتلا به بیماری ایدز جان باخته است.

 

“میدل ایست پرس” نوشت: «مسعود رجوی کسی بود که به پارتی گرفتن در پاریس و روابط نامشروع با زنان مشهور بود. وی چهار سال پیش به ایدز و اختلال سیستم دفاعی بدن مبتلا شد که سرانجام هم در اثر این بیماری مـُرد.»

 


به گزارش منبع مذکور، “ترکی الفیصل” رییس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان سعودی اولین کسی بود که در نشست سالیانه سازمان مجاهدین خلق، خبر مرگ او را فاش کرد. در این نشست، ترکی الفیصل ضمن تمجید از دارودسته رجوی، از او و همسرش “مریم رجوی” به عنوان قهرمانان دموکراسی ایران نام برد!

 

بنا به این گزارش، مسعود رجوی از “ژوزف استالین” رهبر شوروی کمونیستی در بکارگیری سیاست “مشت آهنین” بسیار تأثیر پذیرفته بود، به گونه ای که از او ستایش و تمجید می کرد.

 


میدل ایست پرس ادامه داد: «سازمان اطلاعات فرانسه (DGSE) فاش کرد که مسعود رجوی اعتیاد شدید به مسائل جنسی داشت و با بسیاری از زنانی که در دارودسته‌اش بودند، رابطه جنسی داشت و بسیاری از آنها به خاطر این روابط جنسی دچار بیماری های مقاربتی شدیدی شده اند.»

 

این پایگاه خبری افزود: «بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و طی ۳۷ سال گذشته، مجاهدین خلق ۱۷ هزار نفر از مخالفان خود را کشتند و حتی به شهروندان بیگناه هم در اوایل انقلاب اسلامی رحم نکردند. بعد از این همه جنایت هم به عراق رفتند و با حمایت صدام به فعالیت خود ادامه دادند.

 


میدل ایست پرس در خاتمه نوشت: «سازمان مجاهدین خلق، بعد از حمله آمریکا به عراق تحت حمایت های بی دریغ سازمان “سیا” قول همکاری همه جانبه به آمریکا داد. در این میان هم سازمان حقوق بشر، تروریست های این سازمان را به ارتکاب وحشتناک ترین جنایت ها در حق ایرانی ها و عراقی ها متهم کرد ولی به خاطر بهره برداری های آمریکا از اقدامات سازمان مجاهدین، پرونده اتهامات وارده به این سازمان پیگیری نشد و واشنگتن هم پرونده آنان را مسکوت گذاشت.»/جام نیوز