عباسی با اعلام کشته شدن 343 نفر در جاد ه های مازندران افزود: سرعت زیاد، عدم توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم استفاده از کمربند و استفاده از تلفن همراه از مهم‌ترین عامل این حوادث بود

مرگ 343 نفر در جاده های مازندران فقط در 5 ماه

 

 

به گزارش شرق پرس علی عباسی در گفت‌و‌گو با تسنیم  اظهار داشت: از این تعداد ۲۴۲ نفر در محور برون شهری، ۸۵ نفر در محور درون  شهری و ۱۶ نفر در جاده‌های روستایی فوت شدند.

 

 مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: سال گذشته ۳۵۸ نفرفوتی بر اثرحوادث تصادفات جاده‌ای در مازندران داشته که امسال این میزان چهار درصد کاهش داشته است.

 

عباسی بیان داشت: شهرستان ساری ۶۷ نفر، بابل ۴۴ نفر و چالوس ۴۰ نفر بیشترین آمار فوتی و رامسر با ۳ نفر و فریدونکنار با ۴ نفر کمترین آمار فوتی را در استان داشتند.

 

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سال گذشته شش هزار و ۸۶۲ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای مصدوم شده که امسال این میزان به ۶ هزار و ۷۶۴ نفر بوده که در مقایسه بامدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

 

وی افزود سرعت زیاد، عدم توجه به مقررات  راهنمایی و رانندگی، عدم استفاده از کمربند و استفاده از تلفن همراه از مهم‌ترین  عامل این حوادث بود که امیدواریم با رعایت قانون و نکات ایمنی، شاهد هیچ حادثه جاده‌ا‌ی در کشور و استان نباشیم.