بررسی اولیه نشان داد حادثه سقوط خودرو به داخل کانال آب در جویبار , ساعت‌ها قبل و به احتمال در شب گذشته رخ داده و پیش از رسیدن نیروهای امداد‌رسان و اورژانس‌، سرنشینان خودرو به کام مرگ فرو رفته بودند...

مرگ 4 عضو یک خانواده در سقوط خودرو به کانال آب کشاورزی

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت که براثرسقوط پراید در کانال آب کشاورزی در روستای لاریم درشهرستان جویبار ، اعضای چهارنفره یک خانواده کشته شدند.

 

زکریا اشکپور سخنگوی اورژانس مازندران افزود : براثر تماس مردمی، تیم اورژانس ۱۱۵ صبح سه شنبه به محل حادثه اعزام شده بود، ولی به دلیل مرگ ناشی از خفگی درآب، گروه‌های اورژانس ۱۱۵ موفق به خدمات رسانی نشدند.

 

وی اضافه کرد :پس از خروج خودرو از کانال آب پیکربی جان چهار نفر از سرنشینان این خودرو که زن و شوهر و ۲ فرزند ۱۲ و ۲ ساله بودند از داخل خودرو خارج شد.

 

اشکپور اظهارداشت :بررسی اولیه نشان داد که این حادثه در ساعت‌ها قبل و به احتمال در شب گذشته رخ داده و پیش از رسیدن نیروهای امداد‌رسان و اورژانس‌، سرنشینان این خودرو دچار خفگی شدند.

 

به گزارش ایرنا, وجود کانال‌های عمیق آب کشاورزی روباز در حاشیه جاده‌های مازندران و نبود علایم مشخص به خصوص در شب، تاکنون چندین بار باعث سقوط خودروهای عبوری و یا ماشین آلات کشاورزی به داخل این کانال‌ها شده است.