مسئولان ارشد استانی روز دوم نمایشگاه مطبوعات, میهمان شرق پرس بودند و تلاش های فعالان رسانه ای را ستودند.

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران), استاندار, دادستان مرکز مازندران, فرمانده انتظامی استان, مدیرکل تعزیرات, عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و … از جمله مسئولانی بودند که در دومین روز نمایشگاه مطبوعات از غرفه شرق پرس بازدید کردند و مطالبی را بیان داشتند.

مسئولان استان مازندران در غرفه شرق مازندران/ استاندار:از ایجاد منطقه آزاد امیرآباد حمایت می کنم

 

در ادامه خلاصه اظهارات مسئولان در غرفه رسانه شرق پرس به اختصار  آمده است : 

 

مسئولان استان مازندران در غرفه شرق مازندران/ استاندار:از ایجاد منطقه آزاد امیرآباد حمایت می کنم

دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران با حضور در غرفه شرق پرس و در پاسخ به سئوال این رسانه درباره منطقه آزاد امیرآباد گفت: به صراحت از ایجاد منطقه آزاد در بندر امیرآباد حمایت می کنم و اعتقاد دارم مازندران باید حداقل یک منطقه آزاد داشته باشد.

 

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در نمایشگاه مطبوعات

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در غرفه شرق پرس ضمن آشنایی اجمالی با فعالیت های این رسانه, از زحمات رسانه ها در اطلاع رسانی قدردانی کرد.

حجت الاسلام جعفری در نمایشگاه مطبوعات

حجت الاسلام جعفری دادستان مرکز مازندران با حضور همراه با نشاط در غرفه شرق پرس و تقدیر از نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی, موجب دلگرمی همکاران در رسانه شهرستانهای شرقی مازندران شدند.

دکتر یوسف نژاد در نمایشگاه مطبوعات مازندران

دکتر یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در غرفه شرق پرس, از نشست هایی برای رفع محرومیت در منطقه خبر داد. وی در پاسخ به سئوال شرق پرس درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: جلسه استیضاح آقای آخوندی روز یکشنبه در مجلس برگزار خواهد شد.

قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در نمایشگاه مطبوعات

قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش به اتفاق هیات همراه در بازدید از غرفه شرق پرس از تلاش های رسانه ها در اطلاع رسانی تشکر کردند.

حیدر نوروزی راه و شهرسازی مازندران

حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به همراه مسئولان دیگر میهمان غرفه شرق پرس بودند و با تائید اولویت نگاه شرق پرس در مسائل فرهنگی, اجتماعی و اقتصادی, این رویه را نگاه مثبت و قابل دفاع این رسانه دانست.