آذری با بیان اینکه مسظابقات ثبت رکورد شرق مازندران به میزبانی بهشهر برگزار می شود افزود: تلاش داریم تا ورزش همگانی در سطوح مختلف جامعه برگزار شود.

مسابقات ثبت رکورد شرق مازندران در بهشهر برگزار می شود

شرق پرس: فرشاد آذری در نشستی خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مسابقات ثبت رکورد شرق مازندران به میزبانی بهشهر،  ۱۹ بهمن ماه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار می‌شود.

وی با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه مبارک فجر، افزود: در قالب خانواده بزرگ ورزش و جوانان تلاش داربم تا برنامه‌های مختلفی را در دهه فجر امسال برگزار کنیم تا ورزش بهشهر بیش از پیش شناخته شود.

آذری با بیان اینکه اولین المپیاد ورزش همگانی این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد، گفت: تلاش داریم تا ورزش همگانی در سطوح مختلف جامعه برگزار شود.

وی بیان کرد: ورزش امروز سبب توسعه و بهبود اقتصاد و وضعیت یک جامعه بوده و از این رو اهمیت ورزش بیش از پیش حس می‌شود و با برنامه‌های انجام شده در هفته تربیت بدنی، شهرستان بهشهر رتبه سوم استانی را در برگزاری برنامه‌های ورزشی هفته تربیت بدنی امسال کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر با اشاره به رئوس برنامه‌های این اداره گفت: توانمندسازی ورزش در رشته‌های مختلف ورزشی از اولویت‌های مهم ما بوده که با قوت دنبال می‌شود و از نظرات و پیشنهادات نخبگان، خیران و پیشکسوتان این حوزه استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ برنامه برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده که شامل مسابقات ورزشی در محلات و روستاها، برگزاری اردوها، تجلیل، برنامه‌های فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، همایش ثبت رکورد و دیگر برنامه‌ها است.

آذری گفت: اداره ورزش و جوانان بهشهر با یک نگاه برنامه‌ای توام با توسعه در حال حرکت است و در ادامه راه از همه نخبگان و پیشکسوتان و خیران برای پیشبرد امور دعوت می‌شود.

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر نیز گفت: تلاش برای پویایی ورزش بانوان با قوت در دستور کار است و گام‌های موفقی تاکنون حاصل شده است.

مولود کفشی بیان کرد: شرایط اقلیمی مناسب شهرستان بهشهر و دارا بودن استعدادهای مختلف برای ورزش یک مزیت است که امیدواریم شاهد موفقیت های روزافزون ورزش بهشهر باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ثبت رکورد شرق مازندران گفت: این مسابقات در دو رشته در بخش بانوان و آقایان برگزارمی‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان رستمکلا نیز گفت: رستمکلا از جمله شهرهای موفق در برگزاری مسابقات ورزشی است که امیدواریم به خوبی دیده شود.

به گزارش تسنیم, اصغر زارع نژاد گفت: بیش از ۱۰ برنامه توسط این نمایندگی در دهه فجر برگزار که برگزاری مسابقات فوتبال چندجانبه از مهم‌ترین برنامه‌ها است.