سیدعسگری اکبری رئیس ورزش و جوانان بهشهر گفت: مسابقات ثبت رکورد کشور دوم و سوم خرداد ماه در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد برگزار می شود و امیدواریم در این رقابت ها شاهد ثبت رکوردهای جدیدی در رشته های گوناگون باشیم.

varzesh- rekord5

 

 

به گزارش شرق پرس رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر گفت : سومین همایش ورزشی ثبت رکورد کشور با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از استان های کشور به میزبانی بهشهر برگزار می شود .

 

 

سیدعسگری اکبری در گفت و گو با  ایرنا اظهار کرد : این مسابقات دوم و سوم خرداد ماه در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد برگزار می شود و امیدواریم در این رقابت ها شاهد ثبت رکوردهای جدیدی در رشته های گوناگون باشیم.

 

وی بیان کرد : مقدمات لازم برای میزبانی مطلوب بهشهر از این رقابت ها در حال انجام است که همراهی و حمایت بیشتر مسوولان شهرستانی و استانی می تواند منجر به افزایش کیفیت این مسابقات شود.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر افزود : در حال حاضر یک ورزشکار ۵۰ ساله بهشهری رکورددار رشته های شنای استقامتی و زدن میل سرعتی و باستانی در کشور است که برگزاری این گونه مسابقات می تواند منجر به ایجاد انگیزه بیشتر در میان ورزشکاران جوان شود.

 

اکبری ادامه داد : ورزشکاران حاضر در این مسابقات ، برگزیدگان استان های کشور هستند که در ۱۵ رشته بخت خود را برای به ثبت رساندن رکوردی جدید آزمایش می کنند.

 

وی گفت : علاوه بر آن ورزشکاران مازندران با انتخاب کمیته مهارتهای فردی و نمایشی هیات ورزش های همگانی مازندران در این رقابت ها شرکت خواهند کرد، مسابقه انتخابی شناسایی ورزشکاران بهشهری را برگزار می کنیم تا از این طریق ، افراد مستعد این شهرستان که توانایی ثبت رکورد کشوری را دارند شناسایی و وارد این مسابقات کنیم.