دوم تیرماه مصادف با روز بیست و هشتم رمضان ، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، روز جهانی قدس است و برنامه ریزی های لازم جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شد.

مسیر راهپیمایی روز قدس در 5 شهرستان شرقی مازندران

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با انتشار اطلاعیه ای ، مسیر و زمان راهپیمایی روز قدس در مراکز شهرستان ها و بخش های استان را به همراه سخنرانان این مراسم مشخص کرده است.

در این اطلاعیه تاکید شده است که شرایط و تمام امکانات در مسیرهای راهپیمایی روز قدس با هماهنگی شهرداری ها ، فرمانداران ، بخشداران ، نیروی انتظامی ، سپاه و راهنمایی و رانندگی فراهم شده است.

همچنین در ادامه آمده است؛ برای در اختیار گرفتن اتوبوس رایگان جهت جا به جایی مردم ، جایگاه سخنرانان و مسئولان نیز در شهرها و بخش های مختلف استان مازندران برنامه ریزی شده است.

امسال ، دوم تیرماه مصادف با روز بیست و هشتم رمضان ، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، روز جهانی قدس است.

 

ساری
راهپیمایی روز قدس در ساری به نوشته این اطلاعیه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه ازمیدان شهید قاسمی آغاز می شود و به سمت مصلای امام خمینی ادامه می یابد.
حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه سخنران این مراسم است.

 

نکا

از جهاد کشاورزی به سمت مصلای جمعه امام خمینی (ره)، ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام شفیعی استاد حوزه و دانشگاه

 

 گلوگاه

از مسجد ملاعباس به سمت مصلای جمعه، ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران

 

میاندورود

از شهرداری شهر سورک به سمت مصلای جمعه، ساعت ۱۱ صبح

 

 

 

بهشهر

از چهارراه استقلال به سمت مصلای جمعه، ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی علی‌محمدشاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی