حجت الاسلام موسوی در گلوگاه گفت : مشاركت مردم در تحقق فرامين رهبري براي كاهش آسيب هاي اجتماعي در فضاي مجازي يك الويت موثر و راهكار مناسب است...

در همایش آسیب های فضای مجازی گلوگاه مطرح شد : مشارکت مردم برای کاهش آسیب های فضای مجازی یک اولویت است

 

به گزارش شرق پرس همایش پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی، در سالن فجر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه برگزار شد.

 
 

حجت الاسلام سید مرتضی موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این همایش گفت:در راستای پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی ،امسال   ۵۶ برنامه ابلاغی آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی  با مشارکت دستگاه های اجرائی ، سازمانها و نهادهای مرتبط و سمن ها در استان اجرا شد.

 

وی افزود : مشارکت مردم در تحقق فرامین رهبری برای کاهش آسیب های اجتماعی در فضای مجازی یک الویت موثر و راهکار مناسب در همکاری با دستگاه قضائی در کاهش وقوع جرم در فضای مجازی است که در این راستا با عضویت در سامانه سجام می توانند گزارش ، اخبار و بزه های اجتماعی را در آن منعکس کنند.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در ادامه تصریح کرد: عضویت و ثبت نام در سامانه سجام، پل ارتباطی مشارکت مردم در انعکاس گزارش ، اخبار و پیامد های احتمالی در محلات و شهرها برای پیشگری از وقوع جرم است.

 

 

 

 

صداوسیما