بهداد سلیمی عصر روز گذشته درتمرین تیم ملی پس از درخواست مجوز قرار گرفتن پشت وزنه 262کیلوگرمی از سوی سرمربی تیم ملی ، دچار آسیب دیدگی شدید در ناحیه زانو شد و مسابقات 2015 آمریکا را از دست داد.

behdad

 

 

شرق پرس: بهداد سلیمی قویترین مرد وزنه برداری جهان در فاصله کمتر از دوهفته به اعزام رقابت های جهانی ۲۰۱۵آمریکا، زیر وزنه ۲۶۲کیلوگرمی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدید شد و این دوئل جهانی را از دست داد.

 

 

بهداد سلیمی عصر دیروز و در حالی که با آمادگی بالایی تمرینات خود را دنبال می کرد، در حرکت دوضرب و پس از درخواست مجوز قرار گرفتن پشت وزنه ۲۶۲کیلوگرمی از سوی سرمربی تیم ملی ، دچار آسیب دیدگی شدید در ناحیه زانو شد.

 

 

رییس فدراسیون وزنه برداری و سرپرست تیم ملی به همراه رییس کمیته پزشکی بلافاصله وی را به بیمارستان منتقل و پس از انجام معاینات اولیه مراحل درمان وی را بلافاصله آغاز کردند. این حادثه اتفاقی در حالی برای جامعه وزنه برداری و ورزش ایران روی داد که همه چشم به راه طلایی شدن قویترین مردجهان در رقابتهای جهانی آمریکا و همچنین پس گرفتن عنوان قهرمانی دسته فوق سنگین جهان از روس ها بودند.بهداد سلیمی قرار بود در دسته به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم به رقابتهای قهرمانی جهان اعزام شود.

 

 

به گزارش فدراسیون وزنه برداری همچنین پیش از سلیمی ، سعید محمدپور دیگر وزنه بردار پرامید کشورمان در دسته ۱۰۵کیلوگرم نیز در هفته دوم لیگ از ناحیه آرنج دست به شدت آسیب دید تا یکی دیگر از ستاره های وزنه برداری ایران به همین منوال از گردونه رقابت های جهانی به اجبار کنار برود. رقابتهای قهرمانی وزنه برداری سال ۲۰۱۵ جهان از ۲۹ آبان تا هفتم آذرماه در آمریکا برگزار می شود.