گلزاری معاون امور جوانان وزارت ورزش درپاسخ به این سوال که آیا استعفای مکتوب وزیر ورزش ارایه کرده اید، گفت: این موضوع به صورت شفاهی با دکتر گودرزی مطرح شده و ظرف امروز یا فردا این استفعا به صورت مکتوب ارایه می شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش استعفا کرد

 

 

 

شرق پرس: محمود گلزاری روز سه شنبه در گفت وگوی با ایرنا گفت: بدون شک در دولت یازدهم جوان باوری در میان مسوولان و مدیران دولت افزایش یافته است و از نگاه جوان هراسی گذشته کاسته شده است.
 
 
وی با اشاره به عزم دولت برای حل بحران های جوانان گفت: خوشبختانه عزم دولت برای کاهش مشکلاتی از قبیل اشتغال، ازدواج و مسکن دربین مسوولان کنونی دیده می شود.
 
 
گلزاری با اشاره به مشکلات ساختاری گسترده در حوزه جوانان پس از ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت بدنی گفت: امروز همه نسبت به مشکلات این ادغام واقف هستند و باور دارند که با تشکیل وزارت ورزش وجوانان موضوع جوانان به حاشیه رانده شده است.
 
 
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش با تشکر از اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور گفت: دراین مدت کاری که در معاونت جوانان مشغول فعالیت بودم مجموعه ای از وزرا و معاونین آنان و مشاوران رییس جمهور همواره یاور حوزه جوانان بودند اما صادقانه بگویم که شخص آقای جهانگیری و مجموع مدیران دفتر معاون اول رییس جمهور بیشترین حساسیت را برای کاهش مشکلات جوانان و جایگاه آنان داشته اند.
 
 
وی درادامه تصریح کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته تفکیک معاونت جوانان از ورزش تا آخر این هفته در اختیار معاون اول رییس جمهور قرارمی گیرد تا ایشان با صلاحدید خودشان در این زمینه اقدام کنند.
 
 
محمود گلزاری دلیل استعفای خود از معاونت ساماندهی امور جوانان را سرعت بخشیدن به روند تغییرات اعلام کرد و افزود: حوزه جوانان در خود وزارتخانه ورزش هم از مشکلات ساختاری و بودجه ای رنج می برد.
 
 
وی افزود: احساس کردم شاید با رفتنم تغییرات مثبتی را داخل خود وزارتخانه ایجاد شود.
 
 
گلزاری درپاسخ به این سوال که آیا استعفای مکتوب وزیر ورزش ارایه کرده اید، گفت: این موضوع به صورت شفاهی با دکتر گودرزی مطرح شده و ظرف امروز یا فردا این استفعا به صورت مکتوب ارایه می شود.
 
 
 
وی گفت: هر دو طرف معتقد به این تغییر بودیم البته ایشان بزرگواری کردند و پیشنهادهایی را برای ادامه همکاری مطرح کردند که البته این جانب ترجیح می دهم مانند ۴۰ سال گذشته در سنگرهای مختلف در خدمت جوانان وخانواده باشم.