مقیمی نماینده سابق شرق مازندران در نخستین اظهارات رسمی پس از انتخابات هفت اسفند گفت: قرار بود که بندر امیرآباد به‌عنوان منطقه آزاد تجاری معرفی شود و عده‎ای خواستند این امتیاز را برای جای دیگری لحاظ کنند.

مقیمی: نامه 15 صفحه ای به نماینده شرق مازندران نوشتم

 

 

 

به گزارش شرق پرس احمدعلی مقیمی در جمع نمازگزاران بهشهری با تقدیر از مردم این شهرستان که در حماسه هفتم اسفندماه حضور جدی داشتند، اظهار کرد: برای پیشرفت منطقه باید به نماینده قانونی احترام بگذاریم و به او کمک کنیم.

 

 

 

وی با اشاره به تقدیم نامه ۱۵ صفحه‎ای خود به نماینده جدید مردم بهشهر، نکا و گلوگاه که نمایی کلی از پروژه‌های این سه شهرستان در آن گنجانده شده بود، افزود: پروژه‌هایی مانند سد گلورد، بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر، ۷۰ کیلومتر راه‌سازی و … در این منطقه، ملی شده است و باید تلاش کنیم با تأمین اعتبارات، آنها را در سال ۹۵ به سامان برسانیم.

 

 

نماینده سابق مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود و ثغور و جغرافیای بهشهر و استان مازندران باید حفظ شود، گفت: بخشی از میانکاله به گلستان واگذار شده بود و با مصوبه دولت جلوی کارهایی که قرار بود در آن منطقه انجام شود گرفته شد، اما خطر همچنان وجود دارد.

 

 

مقیمی ادامه داد: پس از تأسیس استان گلستان، ۱۴ روستای بهشهر و گلوگاه هنوز زیر پوشش شهرستان بندرگز در این استان هستند، هنوز آب‌های بالادست شرق مازندران را می‎خواهند به استان‎های دیگر منتقل کنند، لذا از امام جمعه بهشهر می‌خواهیم تا همانند گذشته با موضع‌گیری‎ها به‎موقع خود، مسؤولان را در احقاق حق مردم یاری کنند.  

 

 

وی بیان کرد: قرار بود که بندر امیرآباد به‌عنوان منطقه آزاد تجاری معرفی شود و عده‎ای خواستند این امتیاز را برای جای دیگری لحاظ کنند، اما جلوی چنین اقدامی گرفته شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس