شرور بابلی که با تولید و انتشار کلیپ‌ ضرب وشتم یک شرور دیگر توسط خودش در فضای مجازی خود را شاه مازندران می نامید سحرگاه امروز در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

 

به گزارش شرق پرس «م ـ ط» آخرین شرور دخیل در جریان تولید کلیپ‎های تهدیدآمیز در فضای مجازی ساعت سه بامداد امروز در مخفیگاهش، روستای پایین‌بازار به دام پلیس افتاد.

 

فرد دستگیر شده همان شرور بابلی است که با تولید و انتشار کلیپ‌ ضرب وشتم یک شرور دیگر توسط خودش در فضای مجازی شرایط مافیایی را به جامعه امن مازندران القا کرد تا دستگاه قضایی مازندران یک هفته پیش این فرد به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض مورد تعقیب قرار دهد.

 

به گفته سردار جعفری نسب این متهم در گذشته پرونده شرارت در مراجع قانونی و سابقه محکومیت به زندان در سیستان و بلوچستان دارد که هفته گذشته با پخش کلیپ در فضای مجازی با مضمون تهدید همتایان خود رعب و وحشت را در دل مردم مازندران ایجاد کرده و ظاهرا یک هفته گذشته را به تهران و کرج متواری شده بود.

 

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه اوباشی که دست به ضبط فیلم‌هایی از خود زدند جرأت نداشتند تا در بین مردم و بیرون از خانه‌های‌شان دست به این عمل بزنند، تصریح کرد: از سه سال گذشته تاکنون با اراذل و اوباش و سران آنها از سوی پلیس برخوردهای بسیار سخت شد که باعث ترس و وحشت آنها شده و برخی متهمان به ۲۵ سال حبس محکوم شدند که در زمان آزادی از زندان نیاز به عصا دارند.

 

 

جزئیات دستگیری شروری که خود را شاه مازندران می دانست

 

جزئیات دستگیری شروری که خود را شاه مازندران می دانست

 

 

 

 

 

تابناک