عشوری در حاشیه انتخاب شهردار ساری گفت: نمی شود بدون ارائه گزارش به صورت آنی شهردار تعیین کرد, باید براساس گزارشات دارایی ها و درآمد و هزینه هایی که شهردار ارائه می دهند شهردار تعیین شود...

به گزارش شرق مازندران منتخبان مردم ساری در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری، مهدی عبوری را با رای مجدد به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند.

گفته شده مهدی عبوری، در روزهای گذشته، برنامه‌های خود، برای آینده شهر تقدیم اعضای شورای پنجم شهر ساری کرده بود که مورد استقبال قرار گرفت.

شهردار منتخب شورای پنجم با هشت رای دریافتی از ۹ عضو شورا در سمت شهردار مرکز مازندران باقی ماند.

اسفندیار عشوری یکی از اعضای شورای پنجم ساری در این جلسه گفت: در انتخاب شهردار جای تامل است. شهردار باید در صحن حاضر می شدند و به سوالات پاسخ می داد. گزارشات در مورد حساب های شهرداری و سازمان ها تا پایان دوره فعالیت شهردار باید طبق دستورالعمل سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور تقدیم شورا می شد و شهردار درباره تفریق بودجه توضیح می داد.

عشوری عنوان کرد: نمی شود بدون ارائه گزارش به صورت آنی شهردار تعیین کرد.می خواهیم تصمیم بگیریم و باید براساس گزارشات دارایی ها و درآمد و هزینه هایی که شهردار ارائه می دهند شهردار تعیین شود.

وی بیان کرد: در روز اول که قسم خوردیم اما ده دقیقه از قسم نگذشته، داریم کار منافات با قانون انجام می دهیم. باید بدانیم شهردار عملکردش چیست؟چند نفر پرسنل استخدام شدند و چند شرکت خدماتی در شهرداری فعالیت دارند.

به گزارش ایسنا, عضو شورای اسلامی شهر ساری افزود: باید بدانیم شهرداری چه میزان دارایی دارد و میزان هزینه کرد شهرداری چقدر است، باید بدانیم مناقصات چگونه واگذار می شوند.