سجادی وجود فضای مجازی را یکی از راههای تشدید طلاق در جامعه عنوان کرد و گفت : چنین ارتباطاتی، موجی از بی اعتمادی را در فضای منزل حاکم کرده است

مهم ترین آسیب اجتماعی در بهشهر, طلاق است

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) سجادی فرماندار بهشهر گفت : طلاق ، یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی جدی در این شهرستان است که باید برای کاهش آن همه دستگاهها وارد کار شوند و فرهنگ سازی کنند.

 

سید خالق سجادی در جلسه کارگروه طلاق شهرستان افزود : کارهای مختلفی برای کاهش طلاق و رشد ازدواج در شهرستان انجام شده است که در ادامه راه هم باید از تمام ظرفیت های هنری ، مجازی و مشاوران استفاده شود.

 

وی وجود فضای مجازی را یکی از راههای تشدید طلاق در جامعه عنوان کرد و گفت : چنین ارتباطاتی، موجی از بی اعتمادی را در فضای منزل حاکم کرده است که باید از این فضاها دوری کرد و با اعتماد سازی به سوی آینده ای روشن گام برداشت.

 

سجادی تقویت باورهای دینی در بین آحاد مردم را یکی از راههای جلوگیری از افزایش آمار طلاق در جامعه عنوان کرد و یادآور شد : فاصله گرفتن از ارزش های دینی ، تغییرات ارزشی و اخلاق جامعه ، ارائه ندادن آموزش مناسب ، بی توجهی به کسب مهارتهای زندگی و اجتماعی، کاهش مسئولیت پذیری و کم رنگ شدن زشتی طلاق در جامع ، از عمده عوامل افزایش این معضل اجتماعی است .

 

وی گفت : افزایش امید در خانواده، آرامش و امنیت بیش ‌از پیش را به دنبال دارد که باید با افزایش فضای انس و الفت بیشتر در خانه و خانواده و افزایش روابط عاطفی، این ارتباطات، مستحکم تر شود.

 

به گزارش ایرنا فرماندار بهشهر افزود : همه مسئولان برای کاهش رشد طلاق در شهرستان باید بسیج شوند و با رعایت موضوع های مختلف کاهش طلاق، برای رشد ازدواج تلاش کنند.