بسیاری از مشترکان سرویس ADSL مخابرات ساری، بارها و در طول ساعات مختلف با اختلال و مشکل قطعی روبرو بوده و به این مرکز اطلاع داده‌اند که مشکل‌شان برطرف نشده است.

نارضایتی مشترکان اینترنت در ساری/ قطع و وصل های مکرر و کلافگی کاربران اینترنت

 

 

به گزارش شرق پرس، مشترکان اینترنت مخابرات شهرستان ساری در چند هفته اخیر با قطع و وصلی‌های مکرر در اتصال به اینترنت مواجه هستند.

 

 

قطعی‌های مکرر اینترنت مشترکان سبب شده است که بسیاری از کاربران از این وضعیت ناراضی باشند و خواستار رسیدگی به این مشکل شوند.

 

علاوه بر قطعی‌های مکرر، سرعت اینترنت نیز دچار نوسان بسیاری بوده و کاهش سرعت سبب شده تا بسیاری از کاربران نتوانند از پایگاه‌های اینترنتی مورد نظر خود استفاده کنند.

 

یکی از کاربران اینترنت نیز با انتقاد از قطعی‌های مکرر و کلافه‌کننده اینترنت به‌ویژه در عصر و شب‌ها، گفت: سرعت اینترنت خطوط ADSL باید ثابت باشد و با توجه به پهنای باند ثابت، این نوع سرویس باید شاهد ثبات بیشتری در سرعت اینترنت باشیم ولی در طول روز بارها و بارها شاهد کم و زیاد شدن سرعت اینترنت هستیم.

 

از حدود یک ماه گذشته سرعت اینترنت در شب‌ها به حدی پایین است که هر کاربری را کلافه کرده و در این میان مرکز امور مشترکان مخابرات نیز اعلام می‌کند مشکل استانی است و تا ساعتی دیگر رفع می‌شود اما از وصل اینترنت خبری نیست.

 

بسیاری از مشترکان سرویس ADSL مخابرات، بارها و در طول ساعات مختلف با اختلال و مشکل قطعی روبرو بوده و به این مرکز اطلاع داده‌اند که مشکل‌شان برطرف نشده است.

 

به گزارش فارس، در مدت یک ماه گذشته مرکز امور مشترکان مخابرات ساری هر شب قول رفع مشکل را می‌دهد اما اقدام عملی صورت نمی‌گیرد تا رضایت کاربران جلب شود.