اخیراً مقامات سعودی، شاهزاده متعب بن عبدالله، وزیر سابق گارد ملی را آزاد کردند. او بزرگترین شخصیتی است که از هتل "ریتز" بعد از تسویه حساب مالی که قیمت آن ذکر نشده، آزاد شده است

نخستین گزارش دادستانی عربستان درباره شاهزاده های بازداشت شده

 

 

شرق پرس: نخستین گزارش دادستان کل عربستان از جزئیات شاهزادگان بازداشت‌شده در طرح مبارزه با فساد

 

-در راستای کمپین مبارزه با فساد در عربستان دادستان کل این کشور اعلام کرد، احتمال دارد که مقامات عربستان بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار را در جریان توافقنامه‌هایی با هدف تسویه حساب مالی با مظنونان فساد به دست آورند. او همچنین از پایان یافتن مذاکره با این مظنونان تا پایان ماه جاری میلادی خبر داد.

 

-چندی قبل مقامات، شاهزاده متعب بن عبدالله، وزیر سابق گارد ملی را آزاد کردند. او بزرگترین شخصیتی است که از هتل “ریتز” بعد از تسویه حساب مالی که قیمت آن ذکر نشده، آزاد شده است.

 

-همچنین ابراهیم العساف، وزیر سابق دارایی بعد از اثبات بی‌گناهی‌اش آزاد شد و با سمت معاون وزیر به کابینه بازگشت، اما همچنان شاهزاده ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر به همراه چند تن دیگر از بازرگانان در بارداشت به سر می‌برد.

 

-محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان پیشتر اشاره کرده بود، کسانی که بی‌گناهی‌شان ثابت شود آزاد می‌شوند و دیگر با آنها تسویه حساب مالی نمی‌شود، اما افراد دیگر محاکمه خواهند شد/ ایسنا