مفاخر و فرهیختگان شرق مازندران به منظور بیان دیدگاهها و انتظارات فرهنگی و هنری نسبت به صدا و سیما مرکز مازندران با نماینده این سازمان در شرق مازندران گفتگو کردند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، نشست صمیمی بین اصحاب فرهنگ و هنر و فرهیختگان شهرستان گلوگاه با نماینده صدا وسیما مرکز مازندران درمحل مجتمع فرهنگی وهنری فجر، شهرستان گلوگاه  برگزار شد.

 

 در این جلسه مفاخر و فرهیختگان شرق مازندران به منظور بیان دیدگاهها و انتظارات فرهنگی و هنری نسبت به صدا و سیما مرکز مازندران و همچنین تشریح نگرش خود در زمینه های مختلف هنری از جمله موسیقی، هنرهای تجسمی، نویسندگی، پژوهش و برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری و …  با جناب آقای آغاز گفتگو کردند.

در ادامه این جلسه آقای بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گلوگاه ابراز امیدواری کرد صدا وسیما مرکز مازندران نگاه ویژه در بحث گزارشات تصویری اخبار و آثار تولید شده در زمینه های فرهنگی وهنری ،مذهبی و… به این شهرستان داشته باشد.

وی افزود: این شهرستان بعنوان اولین مبادی ورودی به استان ( از سمت خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، گلستان و سمنان ) می تواند نشانگر ظرفیت ها و زیبایی های استان معرفی شود و نسبت به جذب گردشگران داخلی و خارجی موثر واقع شود و موجب رونق بخش اقتصاد و فرهنگ در این شهرستان و استان مازندران باشد.

 

 

اضافه می شود نماینده صداوسیما و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گلوگاه پس از این جلسه به دیدار امام جمعه محترم این شهرستان رفتند.

 

 

تصاویر این نشست صمیمی را در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

 

sedaosima-galogah51

 

sedaosima-galogah51dfgfg

 

sedaosima-galogah55

 

sedaosima-galogah51fgf

 

sedaosima-galogah51fhgfhg