مسئول بسیج رسانه شرق مازندران در این نشست گفت:خدمات بسیج رسانه به کل اصحاب رسانه است و ما از همه خبرنگاران دعوت می کنیم تا با دغدغه ها ، مشکلات و فضای رسانه ای شرق مازندران آشنا شویم.

 

 

به گزارش شرق پرس, مسئول بسیج رسانه شرق مازندران در جمع تنی چند از خبرنگاران شرق مازندران گفت:بسیج رسانه نشست دوره ای را با خبرنگاران برگزار خواهد کرد و هدف از این نشست ها آشنایی سازمان بسیج رسانه با فضای رسانه ای بهشهر و با خبرنگاران بهشهری و شرق مازندران است.

 

 

ذاکری با بیان اینکه یکسال از راه اندازی سازمان بسیج رسانه می گذرد عنوان کرد: دفتر بسیج رسانه به تازگی در بهشهر و شرق مازندران راه اندازی شده و و هنوز مکان ثابتی برای این دفتر تهیه نشده است.

 

basij-resane5

 

وی با اشاره به نشست دوره ای با خبرنگاران شرق مازندران اظهار داشت:پر قدرت ترین ابزار جنگ دنیای امروز رسانه است و ما به قدرت رسانه واقف هستیم و برای همین برنامه های خوبی را برای حمایت از قشر خبرنگاران و شاغلان در عرصه رسانه در نظر گرفتیم تا شان و منزلت خبرنگاران بیش از پیش حفظ شود.

 

 

مسئول بسیج رسانه شرق مازندران افزود:خدمات بسیج رسانه به کل اصحاب رسانه است و ما از همه خبرنگاران دعوت می کنیم تا با دغدغه ها ، مشکلات و فضای رسانه ای شرق مازندران آشنا شویم.

 

 

وی خدمات بسیج رسانه را به اصحاب رسانه خوب عنوان کردو ابراز داشت:از جمله این خدمات بیمه تکمیلی ،خدمات اردویی ، ورزشی ،درمانی و تسهیلات بانکی خواهد بود که برای خبرنگاران در نظر گرفته می شود.

 

 

در ادامه خبرنگار شرق پرس با بیان اینکه دغدغه های خبرنگاران بیش از آن است که به چشم می آید افزود:متاسفانه هنوز خبرنگاری به عنوان یک شغل پذیرفته نشده است و هنوز که هنوز است بعد از گذشت سالها از فعالیت خبری در بهشهر فضای مناسب برای فعالیت خبرنگاران حاصل نشده است.

 

 

نوری ادامه داد:نبود انسجام لازم در بین قشر خبرنگار هم سبب شده مسائل صنفی آنان هنوز مسکوت بماند.

 

 

محمد اسماعیل رجایی خبرنگار فارس نیز در این نشست گفت:متاسفانه وضعیت امنیتی موجود در بهشهر فضای انتقاد درست را بسته است و خبرنگار نمی تواند مسائل انتقادی را به راحتی مطرح کند.

 

 

نیلوفر عنقا خبرنگار هفته نامه کرانه شمال نیز در خاتمه خاطر نشان اظهار داشت:نداشتن حقوق ثابت در این عرصه و نبود بیمه برای این شغل دشواری های خبرنگاری را بیش از پیش ساخته است.